Головна » 2020 » Квітень » 27 » Завдання з зарубіжної літератури, учитель Кривунда В.П. До 08.05
2:07 PM
Завдання з зарубіжної літератури, учитель Кривунда В.П. До 08.05

Завдання на період  з 27.04 -08 .05. 2020 р.

 

Дата

Тема

Джерела

Дом. завдання

 

 5 - А клас

30.04

Туве Янсон «Капелюх чарівника»

Додаток

Ознайомитись з біографією Т.Янсон за  підручником, або інш. джерелами. Скласти гроно «Туве Янсон»

05.05

Чарівність художнього світу  твору «Капелюх чарівника»

Додаток

Прочитати «Капелюх чарівника»

07.05

 

Персонажі повісті, утілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей

Додаток

Дати коротку письмову характеристику  персонажів.

 

6 – В клас

30.04

Астрід Ліндгрен «Міо, мій Міо», життя і творчість письменниці.

 

Ознайомитись з біографією А.Лінгрен за підручником або інш. джерелами

06.05

Моральні цінності у творі

Додаток

Прочитати «Міо, мій Міо»

07.07

Образи головних героїв. Перемога добра над злом.

 

Розповісти про улюбленого героя.(письмово)

 

7-А клас

07.05

Діана Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула»

Додаток

Прочитати твір та переглянути аніме

08.05

Поєднання елементів казки і детективу  у творі.

Образ Софі.

Додаток

 

Додаток

Виписати  у зош. поняття «казка», «детектив». Скласти гроно «Софі»

 

7-Б клас

 

 

04.05

Діана Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула»

Додаток

Прочитати твір та переглянути аніме

06.05

Поєднання елементів казки і детективу  у творі.

Образ Софі.

Додаток

 

Додаток

Виписати  у зош. поняття «казка», «детектив». Скласти гроно «Софі»

 

8-Б клас

30.04

Річард Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет твору як філософська метафора людського буття

Додаток

Прочитати  «Чайка Джонатан Лівінгстон».

06.05

Алегоричні образи повісті

Додаток

Виписати образи повісті  і дати їх коротку  характеристику.

07.05

Художній конфлікт і можливість його подолання.

 

Ознаки притчі у творі.

Завдання

 

Завдання

Довести, що повість «Чайка Джонатан Лівінгстон» - притча.(Чого навчає твір…)

 

9-Г клас

29.04

Рей Дуглас Бредбері «451градус за Фаренгейтом». Тривога за майбутнім суспільства в романі-антиутопії.

Завдання

Читаємо роман «451градус за Фаренгейтом».

05.05

Провідні мотиви твору, роль книги, пожежі, тотальний контроль, інакомислення тощо.

 

Визначити провідні мотиви твору. Завдання виконати у формі  гронування

06.05

Натовп і влада. Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві.

 

Визначити світоглядні теорії героїв роману 9письмово)

 

10 – А клас

28.04

Паоло Коельйо

«Алхімік»

 

Прочитати «Алхімік»

08.05

Мотиви і образи світової культури у творі. Ознаки роману- притчі

Завдання

Виконати завдання, розміщене  на 16 слайді

 

11 – А    11- Б

08.05

Сучасна література в юнацькому читанні

Рекомендовані твори для читання: «Таїр Халілов «До останнього подиху». Е.Кінг «Мораль», Джон Грін «Провина зірок». Маркус Зузак «Крадійка книжок»

Виконати  контрольну роботу в форматі Word-документ (для тих учнів, хто ще не здав)

Виконати завдання:

1.«Письменник-країна»

Додаток

2.встановити відповідність «автор-твір»

Додаток

3.Виконати вправу «Упізнай героя»

Додаток

4.Написати твір на одну із запропонованих тем

Додаток

Виконані завдання, надіслати на ел. пошту mikhall2017@ukr.net,

 

 

 

 

 

Завдання для дистанційного навчання з зарубіжної літератури, учитель Кривунда В.Б

на період  з 30.03 -24.04. 2020 р.

Увага! Результати виконаних завдань надсилати на viber +380975373439

 

 

Клас

 

Дата

 

07.04-

28.04

Тема уроку

 

1.Роальд Дал  «Чарлі і шоколадна фабрика».

 

2.Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі.

 

3.Доброта і щирість головного героя.

Джерела для опрацювання інформації

 

1.Прочитати твір Р. Дала «Чарлі і шоколадна фабрика».

2. Переглянути презентації

1.Додаток

2. Додаток

 Додаток

3. Додаток

 

 

Домашнє завдання

 

Виконати  дидактичні завдання

 Додаток

та надіслати на вайбер

 або виконати у зошиті та пронумерувати кожне з завдань і здати після  відновлення занять

6а,б

08.04

-

29.04

1.Рей Дуглас Бредбері «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей.

 

2.Роберт Шеклі «Запах думок». Утвердження сили людської думки.

 

 

 

3.Позакласне читання. Рей Бредбері «Все літо в один день».

1. Прочитати «Усмішка» Р.Бредбері, переглянути матеріали презентації.

Додаток

 

2. Прочитати «Запах думок», переглянути навчальний матеріал до уроку.

Додаток

Додаток

3.Познайомитись із творами Рея Бредбері, представлених в презентації

Додаток

 

 

 

     Виконати завдання, зазначені у презентації кожної теми.

     Написати твір на одну із запропонованих тем:

1.Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка»

2.Роздуми автора про майбутнє в оповіданні «Запах думок»

Надіслати на на вайбер, або виконати у зошиті і здати після  відновлення занять

03.04

-

28.04

1.Новела як літературний жанр,її характерні ознаки, різновиди. О.Генрі «Дари волхвів» моральні цінності в новелі.

 

 

2. Новела «Останній листок. Образ Бермана.

 

 

3. Г.Уелс «Чарівна крамниця». «Дива» та їх сприйняття персонажами.

1. Прочитати новелу,

Додаток

 переглянути презентацію, виконати завдання, зазначене в презентації

Додаток

2.Прочитати новелу «Останній листок» у підручнику, переглянути презентацію, виконати зазначені у презентації завдання.

Додаток

3. Прочитати новелу «Чарівна крамниця, преглянути презентацію, виконати зазначені в презентації завдання.

Додаток

 

 

Виконати різнорівневі завдання

Додаток

Надіслати на на вайбер, або виконати у зошиті і здати після  відновлення занять

03.04

-

28.04

1. Мольєр- майстер класичної комедії.

 

2. Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору.

 

3. Основні образи комедії.

 

4. Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм)

1. Прочитати комедію, переглянути презентацію, виконати завдання, зазначене у презентації

Додаток

2. Переглянути презентації та виконати завдання

Додаток

3.Додаток

4. Додаток

 

 

 

 

Виконати різнорівневі завдання

 

Додаток

Надіслати на на вайбер, або виконати у зошиті і здати після  відновлення занять

03.04

-

28.04

1.Роль Г.Ібсена в розвитку світової драматургії.

2. «Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма.

3. Образна система п’єси.

4.Бернард Шоу «Пігмаліон». Особливості світогляду автора.

5. Динаміка образу Елайзи Дулітл.

Прочитати п’єсу «Ляльковий дім» Г.Ібсена.

Переглянути презентації до теми 1,2,3, виконати завдання, зазначені в презентаціях.

 1.Додаток

2. Додаток

3.Додаток

Прочитати п’єсу Бернарда Шоу «Пігмаліон». Переглянути презентації до теми 4,5, виконати завдання, зазначені в презентаціях.

4.Додаток

5.Додаток

Виконати різнорівневі завдання

Додаток

 

 

Надіслати на на вайбер, або виконати у зошиті і здати після  відновлення занять

 

 

Завдання з 12.03 - 03.04 

Клас

 Опис завдання

5-ті   класи

1. М.І. Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці». Виразно читати вірш, знайти знайомі образи з прочитаних книг.

Переглянути презентацію.

2. Підготуватись до контрольної роботи за розділом «Сила творчої  уяви»

3. Читати «Чарлі і шоколадна фабрика» Р.Дала

 

 

 6-ті класи

1. Прочитати вірш Джанні Родарі «Листівки з видами міст». Переглянути презентацію.

Вивчити  вірш «Моє серце в верховині…» Р.Бернса

2. Підготуватись до контрольної роботи за розділом «Поетичне бачення світу».

3. Читати оповідання «Усмішка» Рея Бредбері

 

 

7-мі класи

1. Читати оповідання Артура Конан Дойля «Пістрява стрічка». Переглянути презентацію.

 

8-мі класи

1.Прочитати вірші із лірики  європейського бароко  Гонгора-і-Арготе та Джонна Дона.

Переглянути презентацію.

2. Читати «Міщанин-шляхтич» Мольєра.

 

 

9-ті класи

1.Читати «Ляльковий дім Г.Ібсена.

Переглянути презентацію.

2. Читати «Пігмаліон» Б.Шоу

 

 

 

Категорія: Дистанційне навчання | Переглядів: 1476 | Додав: GLM | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar