Головна » 2020 » Травень » 7 » Завдання з української мови та літератури, учитель Полевська В.І. До 27.05
10:46 AM
Завдання з української мови та літератури, учитель Полевська В.І. До 27.05

Завдання для дистанційного навчання з української мови та літератури

на період з 21.05.2020 по 27.05.2020

 

Учитель Полевська Віра Іванівна (polevska55770@gmail.com)

 

Українська мова

 

11-Б

Код класу 2tujvx2 (classroom)

Дата

Час

Тема уроку

Джерела для опрацювання інформації

Домашнє завдання

26.05

Вівторок

12.00-13.00 (classroom)

Корекція основних компетентностей

 

classroom

27.05

 

Корекція основних компетентностей

 

classroom

Українська література

21.05

Четвер

10.00-11.00 (classroom)

Корекція основних компетентностей

 

        classroom

 

 

Завдання для дистанційного навчання з української мови та літератури

на період з 12.05.2020 по 27.05.2020

 

Учитель Полевська Віра Іванівна (polevska55770@gmail.com)

 

Українська мова

 

Дата

Час

Тема уроку

Джерела для опрацювання інформації

Домашнє завдання

5-Б    Код класу s32gjan (classroom)

 

12.05

Вівторок

10.30-11.30 (classroom)

Контрольна робота.  Складні речення. Пряма мова. Діалог (тестування).

 

 

14.05 15.04

 

Повторення в кінці року.

Лексикологія.

 

§66 впр.513

18.05

 

Будова слова й орфографія.

 

§67 впр.519

19.05

Вівторок

10.30-11.30 (classroom)

Фонетика й графіка.

 

§68 впр.513

21.05

 

Орфоепія й орфографія.

 

§68 впр.525

22.05 25.05

 

Синтаксис і пунктуація.

 

§69 впр.532

26.05

Вівторок

10.30-11.30 (classroom)

Підсумковий урок.

 

 

7-А     Код класу ibctilw (classroom)

13.05

 

Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням. Виразне читання текстів з вигуками.

 

§51 впр.543

15.05

 

Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках.

 

§51 впр.549

18.05

Понеділок

09.00-10.00

(classroom)

РМ. Створення діалогів з використанням вигуків.

 

 

20.05

 

Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Службові частини мови. Вигук».

 

§52 впр.556

22.05

classroom

Контрольна робота. Прийменник, сполучник, частка, вигук (тестування).

 

 

25.05

Понеділок

09.00-10.00

(classroom)

Узагальнення й систематизація вивченого про частини мови, правопис і використання їх у мовленні.

 

 

27.05

 

Підсумковий урок

 

 

9-Б          Код класу  xhge56c (classroom)

9-В          Код класу m6ngghi (classroom)

 

12.05 13.05

Вівторок

09.00-10.00 (classroom)

Мовні аспекти вивчення речення (граматична основа, види речень)

 

§37 впр. «Домашнє завдання»стор.131

18.05 19.05

Понеділок

10.30-11.30

(classroom)

Вівторок

09.00-10.00 (classroom)

Орфографія

 

 

20.05

 

Пунктуація

 

§38 впр.2 стор.132

25.05 26.05

Понеділок

10.30-11.30

(classroom)

Вівторок

09.00-10.00 (classroom)

Корекція основних компетентностей

 

 

27.05

 

Підсумковий урок

 

 

11-Б           Код класу 2tujvx2 (classroom)

12.05

Вівторок

12.00-13.00 (classroom)

Правопис заперечних часток. Естетична цінність часток і звуконаслідувань.

 

Впр.389
 

12.05

Вівторок

12.00-13.00 (classroom)

Контрольна робота. Підготовка до ДПА. Морфеміка,словотвір, морфологія української мови (тестування).

 

 

 

13.05

 

Стаття до журналу або шкільного веб-сайту в публіцистичному стилі.

 

 

Написати статтю

13.05

Вівторок

12.00-13.00 (classroom)

Конфесійний стиль, сфери поширення і головне призначення. Церковні служби, молитва, повчання, проповіді; богослужбові книги,спілкування в конфесіях, культових установах.

 

 

Конспект, підібрати приклади

19.05

 

Переклади Євангелія. Псалми Т. Шевченка. Основні мовні стильові засоби конфесійного стилю. Маркована (конфесійна) лексика.Старослов’янізми – мовна ознака конфесійного стилю. Інверсійний порядок слів.

 

 

Підібрати приклади, виписати в зошити

19.05

 

Сфера поширення і головне призначення епістолярного стилю. Основні мовні стильові засоби епістолярного стилю. Тематика листів. Офіційне й неофіційне листування. Побудова епістолярного тексту.

 

 

Підготувати презентації

20.05

Вівторок

12.00-13.00 (classroom)

Епістолярний етикет – невід’ємна складова української мовленнєвої культури. Електронне листування.

 

 

Написати лист, дотримуючись вимог

20.05

Вівторок

12.00-13.00 (classroom)

Підсумковий урок.

 

 

 

Українська література

 

Дата

Час

Тема уроку

Джерела для опрацювання інформації

Домашнє завдання

5-Б     Код класу s32gjan (classroom)

12.05

Вівторок

10.30-11.30 (classroom)

Переказування найцікавіших епізодів повісті. Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції.

 

 

15.05

 

РМ. Складання власної версії закінчення повісті.

 

Записати власну версію

19.05

Вівторок

10.30-11.30 (classroom)

Контрольна робота. Письмовий твір «Мій улюблений літературний герой».

 

 

22.05

 

Позакласне читання. Валентин Чемерис. «Аравійська пустеля».

 

Прочитати твір

26.05

Вівторок

10.30-11.30 (classroom)

Література рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників-земляків.

 

 

7-А      Код класу ibctilw (classroom)

15.05

 

Андрій Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. Оспівування любові до матері, її щирих почуттів до своєї дитини («Пісня про рушник»). Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності у вірші «Чому, сказати, й сам не знаю...». 

Матеріали про А. Малишка https://www.ukrlib.com.ua/bio/printit.php?tid=1638

https://youtu.be/2OozvHqlDGQ

 

Опрацювати стор. підручника, вивчити напам’ять вірш «Пісня про рушник»(переслати відео вивченого)

18.05

Понеділок

09.00-10.00

(classroom)

Контрольна робота. О.Ольжич, О. Теліга, А.Малишко.Письмовий твір .

 

 

22.05

 

Урок літератури рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників-земляків.

 

Підготувати повідомлення про Н. Опанасенко

26.05

Понеділок

09.00-10.00

(classroom)

Підсумковий урок. Бесіда про твори, що вивчалися впродовж року й викликали найбільше зацікавлення.

 

 

9-Б          Код класу  xhge56c (classroom)

9-В          Код класу m6ngghi (classroom)

12.05

 

 

 

13.05

Вівторок

09.00-10.00 (classroom)

Марко Вовчок. Життя і творча діяльність. Марко Вовчок як перекладач (Ж. Верна,

Г. К. Андерсена, А. Е. Брема). «Народні оповідання»; продовження теми народного життя в повісті «Інститутка». ТЛ: реалізм.

Матеріали:

https://youtu.be/sxJRhJzAG2U

https://youtu.be/Hfb98fwEW9o

 

Опрацювати сторінки підручника, записати візитку автора, паспорт твору, прочитати повість «Інститутка»

18.05

Понеділок

10.30-11.30

(classroom)

 

Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини. Образи персонажів – людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі.

 

Записати в зошит характеристику образів

19.05

Вівторок

09.00-10.00 (classroom)

Марко Вовчок. Оповідання «Козачка» зі збірки «Народні оповідання».

 

Прочитати оповідання

20.05

classroom

Контрольна робота. Творчість П. Куліша, Марка Вовчка.Тести та завдання

 

 

25.05

26.05

Понеділок

10.30-11.30

(classroom)

Вівторок

09.00-10.00 (classroom)

 Написання листа авторові улюбленої книжки.

 

 

27.05

 

Література рідного краю.

 

 

11-Б     Код класу 2tujvx2 (classroom)

14.05

Четвер

10.00-11.00 (classroom)

Контрольна робота. Творчість В. Стуса, сучасна українська література (розгорнуті відповіді на запитання).

 

 

14.05

Четвер

10.00-11.00 (classroom)

Урок літератури рідного краю. Новочасна поезія рідного краю.

 

 

 

Завдання для дистанційного навчання з української мови та літератури

на період з 27.04.2020 по 08.05.2020

 

 

Категорія: Дистанційне навчання | Переглядів: 721 | Додав: GLM | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
avatar