Головна » 2020 » Квітень » 7 » Завдання з української мови та літератури, учитель Полевська В.І. До 08.05
9:53 AM
Завдання з української мови та літератури, учитель Полевська В.І. До 08.05

Завдання для дистанційного навчання з української мови та літератури

на період з 27.04.2020 по 08.05.2020

 

Учитель Полевська Віра Іванівна (polevska55770@gmail.com)

 

Українська мова

Дата

Час

Тема уроку

Джерела для опрацювання інформації

Домашнє завдання

5-Б    Код класу s32gjan (classroom)

 

27.04

28.04

30.04

Вівторок

10.30-11.30 (classroom)

Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.Тренувальні вправи.

Відеоурок https://youtu.be/yh_b4PfD1Bo

 

§61впр.479, 481,482

04.05

 

Пряма мова. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.

Відеоурок https://youtu.be/wqEwZrirVd8

 

§63впр.488

05.05

Вівторок

10.30-11.30 (classroom)

Тренувальні вправи.

 

§63впр.493

07.05

 

Діалог. Тире при діалозі.

Відеоурок https://youtu.be/3C5WBkg-VOc

 

§64впр.499

08.05

 

 Тренувальні вправи.

 

§64впр.500

7-А

Код класу ibctilw (classroom)

27.04

Понеділок

09.00-10.00

(classroom)

РМ. Контрольний докладний письмовий переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі.

 

Повторити §48

29.04

 

Правопис часток не і ні з різними частинами мови (узагальнення).

Відеоурок https://youtu.be/q0rJgzqOQl4

 

§50впр.536

04.05

06.05

Понеділок

09.00-10.00

(classroom)

РМ. Складання проекту логотипа рідного міста (села, школи, класу) з використанням у його описі різних частин мови з часткою не і префіксом не.

Матеріали про логотип

https://uk.wikipedia.org/wiki/

 

https://stud.com.ua/36928/marketing/

 

https://www.websiteplanet.com/uk/logo-design-services/

 

 

 

Підготувати творчу роботу(створити логотип)

08.05

 

Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки.

Відеоурок https://youtu.be/q0rJgzqOQl4

 

 

§49впр.524

9-Б          Код класу  xhge56c (classroom)

9-В          Код класу m6ngghi (classroom)

27.04

 

 

28.04

Понеділок

10.30-11.30

(classroom)

Вівторок

09.00-10.00 (classroom)

Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях.

Презентація https://youtu.be/GCeRiFWYSvQ

 

Повторити §16,17,29,

30,31впр.2

стор.132

29.04

 

РМ. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту

 

Конспект §36впр.2 стор.129

 

04.05

 

 

 

05.05

Понеділок

10.30-11.30

(classroom)

 

Вівторок

09.00-10.00 (classroom)

Контрольна робота. Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої  діяльності(тестування)

 

 

Повторити правопис часток

06.05

 

Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні). Редагування словосполучень і речень, у яких допущено граматичні помилки.

Матеріали https://zno.if.ua/?p=3398

 

Конспект матеріалів

11-Б

Код класу 2tujvx2 (classroom)

28.04

Вівторок

12.00-13.00 (classroom)

Види, часи, способи дієслів. Особові, родові, числові форми дієслів, їх творення. Перехідні і неперехідні дієслова. Стан дієслова.

Таблиці https://zno.if.ua/?p=2704

 

Впр.379,

 

28.04

Вівторок

12.00-13.00 (classroom)

РМ. Формування культури публіцистичного мовлення: способи привернення уваги, принципи побудови, засоби структурування тексту.

 

Впр.378

29.04

 

Творення і правопис дієприкметників і дієприслівників. Дієприкметниковий та дієприслівниковий звороти.

Таблиці

https://zno.if.ua/?p=3789

https://zno.if.ua/?p=4003

https://zno.if.ua/?p=4000

 

Впр.380

29.04

 

Морфологічні типи прислівників. Ступені порівняння означальних прислівників.

Таблиці

https://zno.if.ua/?p=3988

 

 

 

Впр.382

05.05

Вівторок

12.00-13.00 (classroom)

РМ. Виступ на зборах, семінарах(підготовлений і заздалегідь не підготовлений).

Презентація

https://svitppt.com.ua/ukrainska-mova/vistup-na-zborah-seminarah

Матеріали

https://schoollib.com.ua/ukr_lang/2/368.html

 

 

 

05.05

Вівторок

12.00-13.00 (classroom)

Правопис прислівників і прислівникових сполучень. Мовленнєві помилки у вживанні прислівників і шляхи їх подолання.

Відео

https://youtu.be/6f5gnzL5hEo

 

Впр.383

06.05

 

Правопис складних прийменників та сполучників. Перехід повнозначних слів у прийменники та сполучники.

Відео

https://youtu.be/ZNexcgYI47c

https://youtu.be/J4qE3oz-shI

 

Впр.384

06.05

 

РМ. Контрольний твір-роздум на професійну тему в публіцистичному стилі.

 

 

 

Українська література

Дата

Час

Тема уроку

Джерела для опрацювання інформації

Домашнє завдання

 

5-Б     Код класу s32gjan (classroom)

 

28.04

 

 

Вівторок

10.30-11.30 (classroom)

Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати, уявляти.

Аудіокнига

https://youtu.be/W_rDy5iURA0

Урок онлайн

https://youtu.be/KKBj17GVs3U

 

Відповідати на запитання в підручнику

 

05.05

Вівторок

10.30-11.30 (classroom)

Гідна поведінка Олеся як позиція особистості.

Тести

https://youtu.be/NE2pRksde98

 

Написати творчу роботу «Як я оцінюю поведінку Олеся?»

 

08.05

 

Микола Вінграновський. Основні відомості про письменника. «Сіроманець». Захоплива і драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи. Гуманізм повісті.

Текст твору

https://yandex.fr/video/search?text=%

 

Візитка автора, прочитати «Сіроманець»

 

 

7-А      Код класу ibctilw (classroom)

 

27.04

Понеділок

09.00-10.00

(classroom)

Іван Сила (Іван Фірцак) – утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості.

Фільм для перегляду

https://youtu.be/4oCwOi6l_Uo

 

 

 

04.05

Понеділок

09.00-10.00

(classroom)

 Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність.

 

Відповідати на запитання після повісті (усно)

 

08.05

 

Урок мовленнєвого розвитку. Створення власної історії з головним героєм повісті Іваном Силою (письмово).

 

Написати історію з головним героєм

 

 

9-Б          Код класу  xhge56c (classroom)

9-В          Код класу m6ngghi (classroom)

 

27.04

28.04

Понеділок

10.30-11.30

(classroom)

Вівторок

09.00-10.00 (classroom)

«Чорна рада» – перший україномовний історичний роман- хроніка. Походження його назви. Історична основа й авторська уява, романтичність стилю. Динамічний інтригуючий сюжет.

ТЛ: роман, роман-хроніка, історичний роман.

Аудіокнига https://youtu.be/svYFZx03mSs

Матеріали

https://dovidka.biz.ua/chorna-rada-analiz/

 

Вивчити напамʼять уривок із роману, дочитати роман,записати терміни в зошит, паспорт твору

 

29.04

 

Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв. Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства, вірності почуттю та обов’язку. Символи роману.

Образи

https://zubrila.com/chorna-rada-xronika-1663-roku-pantelejmon

 

 

Опрацювати сторінки підручника,підготуватися до самостійної роботи

 

04.05

05.05

10.30-11.30

(classroom)

Вівторок

09.00-10.00 (classroom)

Урок виразного читання. Виразне читання уривка з роману П. Куліша «Чорна рада».

 

Підготувати презентації про Марка Вовчка

 

11-Б     Код класу 2tujvx2 (classroom)

 

30.04

Четвер

10.00-11.00 (classroom)

О. Ірванець («До французького шансоньє»), С. Жадан («Музика, очерет…», «Смерть моряка»).

 

Створити проект «Український постмодернізм.

Поезія» індивідуальні завдання (classroom)

 

30.04

Четвер

10.00-11.00 (classroom)

Проза, есеїстика: Г. Пагутяк («Потрапити в сад», «Косар»), Ю.Андрухович («Shevchenko is OK»).

 

Проект»  «Український постмодернізм.Проза,есеїстика» (індив.завдання)

 

07.05

Четвер

10.00-11.00 (classroom)

В. Діброва («Андріївський узвіз»), Я. Мельник («Далекий простір»).

 

Проект «Український постмодернізм.Проза,есеїстика»(індив.завдання)

 

07.05

Четвер

10.00-11.00 (classroom)

Урок позакласного читання. Л. Пономаренко. Новели зі збірки «Синє яблуко для Ілонки».

Тексти новел

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=3584

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=3585

 

 

 

 

 

 

 

Завдання для дистанційного навчання з української мови та літератури

на період з 06.04.2020 по 24.04.2020

Учитель Полевська Віра Іванівна

 

Українська мова

 

Клас

Дата

Час

Тема уроку

Джерела для опрацювання інформації

Домашнє завдання

5-Б

06.04-10.04

 

 

 

 

 

13.04-17.04

 

 

 

 

 

 

 

21.04-

24.04

Вівторок

9.30-9.50

Четвер

9.30-9.50  

Відео

 

 

 

 

Тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.

 

Звертання. Непоширені та поширені звертання. Розділові знаки при звертанні. Тренувальні вправи.

 

 

Ознайомлення зі вставними словами та словосполученнями. Виділення вставних слів та словосполучень на письмі комами. Тренувальні вправи.

 

Розвиток мовлення. Ділові папери. Оформлення конверта.

Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів.

 

Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.

Тренувальні вправи..

 

 

Відео «Звертання» https://youtu.be/o-fJVVDOws8

 

 

 

Відео про вставні слова https://youtu.be/PD3bGpmed2g

Повторити параграф55, впр.440,443,446

 

Вивчити параграф 57, впр.451, 452, 453

 

Опрацювати параграф 58,

впр.459(усно), 461, 464, 465

 

Опрацювати параграф 59, впр. 469

 

Вивчити параграф 60, впр.471, 474

7-А

06.04-10.04

 

 

 

 

13.04-17.04

 

 

 

 

 

 

 

21.04-

24.04

Вівторок

11.30-11.50

Четвер

12.30-12.50

Відео

 

 

 

Навчальний диктант.

 Сполучник, види за будовою,походженням.

Використання сполучників у простому та складному реченнях.

 

Написання сполучників разом та окремо. Тренувальні вправи. 

Розвиток мовлення. Докладний усний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму.

 

Розрізнення сполучників й однозвучних слів. Синонімічні й антонімічні сполучники.

 

 

 

 

Складання пам’ятки «Як відрізнити сполучники й однозвучні з ними інші частини мови (напр., проте-про те,якби-як би)»

 

 

 

Диктант https://youtu.be/UsbBxlkDsqU

Відео до тем https://youtu.be/0YmoTfPKaLU

https://youtu.be/QA4q-UvvmtI

 

 

 

 

 

Відео «ЩО - сполучник чи займенник? Як розрізнити»?

 

Опрацювати параграф 45,

впр.370,373,480

Вивчити сполучники, параграф 46,

впр.482, 485, 487

 

Параграф 47, впр.497,498, 503

 

Записати простий план  переказу

 

 

 

 

Повторити парагр. 45,46,47, впр.504,505

 

 

 

 

 

 

 

Записати складену пам’ятку

9-Б, В

06.04-10.04

 

 

 

 

13.04-17.04

 

 

 

 

21.04-

24.04

Середа 08.30-09.00.

Четвер 08.30-09.00

П’ятниця 08.30-09.00

 

Відео

 

https://bit.ly/3d9mCsP

 

Урок мовленнєвого розвитку. Складання й розігрування діалогів – обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок тощо) з різними співрозмовниками – товаришем (неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуації.

 

Текст, основні ознаки його. Будова тексту. Мікротема й абзац.

 

Урок мовленнєвого розвитку. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей.

Ключові слова в тексті й абзаці. Види й засоби міжфразового зв’язку (повторення й узагальнення).

 

Навчальний диктант

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Текст аудіодиктанту

Записати діалог-обговорення (10-12 реплік) про прочитану під час карантину книгу

 

Опрацювати парагр.33 впр.4,5. Підготувати презентації про текст як одиницю мовлення

Параграф 36,

конспект,впр.1,2

 

Параграф 34,

впр.4,5;конспект;вивчити терміни

11-Б

06.04-10.04

 

13.04-17.04

 

 

 

 

21.04-

24.04

Понеділок 16.00-16.30

Четвер 14.30-15.00

Телеуроки транслюються щодня о 10.00, починаючи з 18 березня 2020 року (програма «Онлайн-урок»).

Youtube-канал

 

Оновлено 31.03.2020р.  Онлайн трансляція 11 каналів, які будуть проводити телеуроки з 6 квітня.

 

Словотвір іменників на позначення назв жителів певного населеного пункту.

 Творення присвійних прикметників. Творення прикметникових форм від різних географічних назв.

Розвиток мовлення. Інтерв’ю, репортаж, кореспонденція, рецензія.

Основні способи творення дієслів, прислівників.Складні, складноскорочені слова, способи їх творення та написання.

Рід, число, відмінок іменників, їх стилістичні властивості.

Ступені порівняння прикметників. Відмінювання прикметників.

Розвиток мовлення. Презентація, реклама.

Розряди числівників за значенням,їх характеристика.

Відмінювання займенників, їх правопис. Явище прономіналізації.

Розвиток мовлення. Доповідь для участі в лінгвістичній конференції. Добірка запитань до відео-,прес- конференції

 

Відеоуроки для учнів 11-х класів на телеканалі «Київ»

Територія трансляції – м. Київ та Київська область.

Відеоуроки будуть виходити щодня по буднях, по три-чотири на день. Тривалість – 30 хвилин. Усього в програмі трансляцій — 12-13 предметів: біологія, хімія, українська мова та література, історія України, світова історія, географія, фізика, алгебра, геометрія, німецька, англійська мови.

Час трансляцій: 9:30, 11:30, 13:05, 13:30.

Youtube-канал

 

Опрацювати параграф 48,опрацювати запитання на стор.256; впр.371, 372,373,374,376, 377, 379, 380

Підготувати інтерв’ю чи репортаж (ваше створене відео ),

конспект

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Презентації готуєте з мови(10-12 слайдів), теми-на ваш вибір

 

 

 

 

 

Тема конференції: «Мовлення сучасних українців»

 

 

 

 

Українська література

Клас

Дата

Час

Тема уроку

Джерела для опрацювання інформації

Домашнє завдання

5-Б

06.04-10.04

 

13.04-17.04

 

 

 

 

 

 

 

 

21.04-

24.04

Четвер

11.00-11.20

Відео

 

 

 

 

Є. Гуцало «Лось».

 

 

 

М. Рильський. Основні відомості про поета. Поезії «Дощ», «Осінь-маляр із палітрою пишною…»

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток мовлення. Художній етюд про природу (письмово).

 

Григір Тютюнник. Коротко про письменника.

 

 

 

 

 

 

Поезії https://youtu.be/xFU_hUEp-_g

https://youtu.be/z5RGpxpfWJ8

 

 

 

 

 

Матеріали про етюд https://dovidka.biz.ua/shho-take-etyud/

https://znanija.com/task/1897038

 

Відповідати на запитання на стор.211

 

Опрацювати матеріал на стор.212-214, вивчити напам’ять «Дощ», письмово завд.12,намалювати ілюстраціі до віршів у зошиті

 

 

Написати етюд у зошиті

 

Опрацювати стор.215, переказувати

7-А

06.04-10.04

 

 

 

13.04-17.04

 

 

 

 

 

 

21.04-

24.04

П’ятниця 11.30-11.50

Відео

Л. Пономаренко «Гер переможений»

Урок позакласного читання.

 С. Васильченко «Приблуда».

 

 

Олег Ольжич-поет національного героїзму.

Проблема людської волі в поезії «Захочеш-і будеш…»

Олена Теліга. Вірш «Сучасникам» як моральний заповіт нащадкам.

 

 

 

 

О. Гаврош.Коротко про письменника.

«Неймовірні пригоди Івана Сили»

 

 

 

 

 

 

Матеріали до уроків:

 «Олег Ольжич»

https://youtu.be/eF5XpM8GVKI

«О.Теліга. «Сучасникам»

https://youtu.be/NW7q9YqdeMs

Усний твір «Сучасна людина гуманна та толерантнтна?»

 

Опрацювати матеріал підручника, відповідати на запитання, виписати художні засоби виразності(епітети,метафори, порівняння)

 

 Опрацювати сторінки підручника,прочитати твір

9-Б, В

06.04-10.04

 

 

 

 

 

 

 

13.04-17.04

 

 

 

 

 

 

 

 

21.04-

24.04

Середа  09.15-09.45

Відео

 

 

Художня інтерпретація творів із Книги Псалмів, риси її національної своєрідності у

 Т. Шевченка. Глибока смута пророка занепадом моральності, неправедними діяннями «сильних світу», пригнічення люду новими, внутрішніми «ворогами». Біблійні реалії в текстах творів.

 

Світова велич українського поета.

Визначні діячі світової культури про Шевченка. Його вплив на літератури інших народів.

Шевченко та історико-культурний поступ України. Ушанування пам’яті поета в Україні й за кордоном.

 

 

Урок позакласного читання. Тарас Шевченко. «Назар Стодоля».

 

 

 

П. Куліш – відомий письменник, перший український

професійний літературний критик, перекладач, автор

підручників для школи, українського правопису.Вплив на П. Куліша ідей європейського просвітництва: «Українець у Європі, європеєць в Україні». Романтична основа світогляду.

«Чорна рада» – перший україномовний історичний роман-хроніка. Походження його назви. Історична основа й авторська уява, романтичність стилю. Динамічний інтригуючий сюжет.

ТЛ: роман, роман-хроніка, історичний роман.

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фільм «Назар Стодоля» https://youtu.be/YyqVSKHAA6k

 

 

 

Пантелеймон Куліш. Українська література в іменах https://youtu.be/HQ1NtBNFWr8

 

 

 

 

Відеоурок  «П.Куліш. «Чорна рада»  https://youtu.be/to1S-rN7IGI

 

Опрацювати стор. підручника, написати конспект, відповідати на запитання

 

 

 

 

Підготувати письмове повідомлення 2-3 стор., друк. (формат А-4); презентації, відеоряди (на ваш вибір).

 

 

Переглянути фільм чи виставу «Назар Стодоля», написати відгук

 

Створити візитку митця,літературний паспорт  історичного роману, опрацювати сторінки підручника,прочитати «Чорну раду»

 11-Б

06.04-10.04

 

 

 

13.04-17.04

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21.04-

24.04

Понеділок 16.45-17.15

Четвер  15.15.-15.45 Youtube-канал:

 

Оновлено 31.03.2020р.  

Онлайн трансляція 11 каналів, які будуть проводити телеуроки з 6 квітня

 

 

Л Костенко «Маруся Чурай».

Духовне життя українців крізь призму нещасливого кохання. Центральні проблеми: митець і суспільство,індивідуальна свобода людини.

 

В. Стус - поет як символ незламного духу.Загальний огляд життя та творчості.

Узагальнені образи крізь призму індивідуальної долі. Поезія В. Стуса – зразок «стоїчної» поезії у світовій ліриці («Крізь сотні сумнівів я йду до тебе», «Господи, гніву пречистого, «Як добре те, що смерті не боюсь я», «О земле втрачена,явися!»)

 

Історико – культурна ситуація наприкінці ХХ-початку ХХІ ст. Нове літературне покоління. Найвагоміші здобутки сучасної літератури. Стильове розмаїття, експериментаторство, пошуки нових форм та тем. Література елітарна, вишукана, високохудожня; масова, популярна. Постмодернізм як один  із художніх напрямів мистецтва 1990-х років, його риси.

 

 

Поезія: І. Римарук «Обнови», Ю. Андрухович «Астролог», « Пісня мандрівного спудея», О. Забужко «Рядок з автобіографії», «Читаючи історію»

На допомогу

https://ukrclassic.com.ua/katalog/k/kostenko-lina/2253-lina-kostenko-marusya-churaj-analiz

 

 

 

 

Д/ф "Василь Стус. Феномен суток"

Фільм про В. Стуса "Палімпсест"

 

Написати твір у зошиті "Така любов буває раз в ніколи".

 

 

 

 

Опрацювати стор.242-246,конспект,письмово завд.7 стор.253

 

 

 

 

 

 

Підготувати письмове повідомлення 2-3 стор., друк. (формат А-4); презентації, відеоряди (на ваш вибір).

Опрацювати матеріал підручника (конспект)

 

 

Конспект, аналіз творів

 

 

 

 

Завдання з 30.03.2020  по  03.04.2020

Українська мова

5-Б       

Узагальнювальне слово в реченні при однорідних членах.

Опрацювати параграф 55, впр.439, 440, 441,446,447

https://yandex.fr/video/preview/?filmId=8350633139159919294 1 частина

https://yandex.fr/video/preview/?filmId=3960923765471155092     2 частина

 

7-А

Непохідні та похідні прийменники. Правопис прийменників.

Опрацювати параграф 43,44, повторити 42, впр.448,449,450,451,453,464

https://youtu.be/ZNexcgYI47c

https://www.youtube.com/watch?v=Pu_kWFpU9fE

9-Б

Повторити параграфи 30, 31, 32; впр.3 стор.122 (виписати складні речення, зробити синтаксичний розбір , накреслити схеми). Повторити правопис прислівників, виписавши по 3 приклади до кожного правила.

https://youtu.be/6f5gnzL5hEo

 

9-В

Повторити параграфи 30, 31, 32; впр.3 стор.122 (виписати складні речення, зробити синтаксичний розбір , накреслити схеми). Повторити правопис прислівників, виписавши по 3 приклади до кожного правила.

https://youtu.be/6f5gnzL5hEo

11-Б

Фразеологія української мови.

Повторити параграф 46, виконати впр.359, 360, 382.

Публіцистичний стиль. Підстилі публіцистичного стилю. Основні жанри публіцистичного стилю.

Підготувати письмове повідомлення в зошиті, створюємо презентації  про стилі мовлення  та скидаємо на пошту polevska55770@gmail.com для оцінювання.

 

Українська література

5-Б       

Є. Гуцало «Лось».

Опрацювати матеріал на стор.203 -211; виписати термін у  зошит  та вивчити, виконати письмово завд. 11 та дом. завд. 1

7-А

Л. Пономаренко «Гер переможений».

Опрацювати біографію, склавши візитку, прочитати твір, відповідати на запитання.

Матеріал на стор.204-208, скласти цитатний план новели.

9-Б

Т. Шевченко «Доля», «Росли укупочці, зростали…»

Біблія в житті Шевченка. «Ісаія.Глава 35». Аналіз творів, створити та записати паспорт творів.

Опрацювати матеріал на стор.239-248(конспект),вивчити літерат. Терміни,письмово дом.завд .на стор.248, «Доля» вивчити напам’ять

9-В

Т. Шевченко «Доля», «Росли укупочці, зростали…»

Біблія в житті Шевченка. «Ісаія.Глава 35». Аналіз творів, створити та записати паспорт творів.

Опрацювати матеріал на стор.239-248(конспект),вивчити літерат. Терміни,письмово дом.завд .на стор.248, «Доля» вивчити напам’ять

11-Б        

Л. Костенко «Маруся Чурай».

Опрацювати стор.231-235 (конспект), прочитати роман у віршах, записати літературний паспорт твору , завдання 3,4,7,10-письмово. Написати твір-роздум «Індивідуальна свобода людини» чи «Митець і суспільство».

 https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=1042

https://youtu.be/vXG9Y5ThM6I

 

 

 

 

 

Завдання з 12.03 - 03.04.2020

Українська мова

5-Б         

Речення з  однорідними членами (без сполучників та зі сполучниками). Параграф 54 вправи 429, 433,435.

Письмовий твір-роздум. Опрацювати матеріал на стор.149-150, вправа 400(письмово в робочому зошиті)

7-А

Прийменник як службова частина мови. Види прийменників за будовою. Параграф 42 вправи 438, 440,443.

Письмова творча робота. Портретний нарис у публіцистичному стилі ( тема 15,стор.233,вправа 623)

9-Б

Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв`язку. Параграф 32,таблиця на стор. 115, виписати з творів художньої літератури 12 складних речень з різними видами зв`язку та виконати синтаксичний розбір.

Повторити правопис складних слів.

9-В

Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв`язку. Параграф 32,таблиця на стор. 115, виписати з творів художньої літератури 12 складних речень з різними видами зв`язку та виконати синтаксичний розбір.

Повторити правопис складних слів.

11-А

Підготувати реферат на професійну тему (стор.218-221).

Терміни і професіоналізми. Філологічні, лінгвістичні, літературознавчі терміни (підготувати письмові повідомлення)

 

Українська література

5-Б          

Т.Шевченко. «За сонцем хмаронька пливе» (стор.195-196). Вивчити напам`ять, у зошит записати визначення зі статті на стор.195

 Т.Шевченко. «Садок вишневий коло хати» (стор.197). Вивчити напам`ять, у зошит записати визначення зі статті «Засоби образної мови», відповідати на запитання на стор.197-198

П.Тичина. «Не бував ти у наших краях», «Гаї шумлять», «Блакить мою душу обвіяла». Опрацювати матеріал на стор. 199-202, вивчити напам`ять  «Не бував ти у наших краях».

7-А

М.Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських».

Опрацювати матеріал на стор.179-203, виписати в зошит визначення, письмово-завдання 3 на стор.201(Дискутуємо).

9-Б

Т.Шевченко «Наймичка», «У нашім раї на землі». Аналіз поем, у зошити записати літературний паспорт ліричного твору, конкретно назвавши художні засоби.

9-В

Т.Шевченко «Наймичка», «У нашім раї на землі». Аналіз поем, у зошити записати літературні паспорти  творів, конкретно назвавши художні засоби. Опрацювати стор.230-238.

11-Б           

Григір Тютюнник « Три зозулі з поклоном». «Вічна» тема «любовного трикутника» в новітній інтерпретації. Прочитати новелу,опрацювати стор.219-225,відповідати усно на запитання, письмово завд.9 на стор.225, у зошит записати літературний паспорт новели.

Ліна Костенко. Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю.

Підготувати презентації, вивчити напам’ять « Страшні слова,коли вони мовчать», опрацювати матеріал на стор.226-230, у зошит записати літературні паспорти ліричних творів (« Страшні слова,коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…»)

Додаток 1

Додаток 2

Додаток 3

Додаток 4

 

 

Категорія: Дистанційне навчання | Переглядів: 2552 | Додав: GLM | Рейтинг: 4.0/6
Всього коментарів: 0
avatar