Головна » 2020 » Травень » 11 » Завдання з української мови та літератури, учитель Дубовицька Н.В. До 27.05
7:20 PM
Завдання з української мови та літератури, учитель Дубовицька Н.В. До 27.05

Завдання для дистанційного навчання з української мови, учитель Дубовицька Н. В.

на період з 12.05.2020 по 27.05.2020

 

Клас

Дата

Час

 

Тема уроку

Джерела

Домашнє завдання

12.05.

 

РМ Аналіз письмового твору розповідного характеру.

підручник

Повторити параграфи 54-61

 

13.05.

 

Підготовка до контрольної роботи.

підручник

Повторити параграфи 54-61

 

14.05.

Zoom

Онлайн

11.00.

Контрольна робота . Диктант.

 

Classroom

Код in6uwnj

 

Підготуватись до контрольної роботи

 

18.05.

Zoom

Онлайн

11.00.

Контрольна робота. Тема «Числівник. Займенник».

Підручник

Classroom

Код in6uwnj

 

Повторити вивчений матеріал, параграфи 54-61

 

19.05.

 

Аналіз контрольних робіт.

 

Повторити вивчений матеріал, параграфи 54-61

 

20.05.

 

РМ. Есе світоглядного змісту (тема «Кого можна назвати патріотом рідної землі»).

Підручник

Classroom

Код in6uwnj

 

Параграф 80, вправа 594

 

21.05.

Zoom

Онлайн

11.00.

Повторення. Лексикологія. Фразеологія.

Підручник

Повторити параграфи 8-17

 

25.05.

 

Повторення. Словотвір та орфографія.

Підручник

Повторити параграфи 18-25

 

26.05.

Zoom

Онлайн

11.00.

Повторення. Морфологія та орфографія.

Підручник

Повторити параграфи 26-53

 

27.05.

 

Повторення. Морфологія та орфографія.

Підручник

Повторити параграфи 54-61

7 Б

12.05.

 

Правопис часток –бо, -но, -то, -от, -таки, не, ні.

 

Підготуватись до контрольної роботи, повторити параграфи 42-50

 

13.05.

Zoom

Онлайн

11.00.

Контрольна робота. Диктант.

Classroom

Код am5dfrg

 

Підготуватись до контрольної роботи, повторити параграфи 42-50

 

20.05.

Zoom

Онлайн

11.00.

Контрольна робота. Тема «Службові частини мови».

Classroom

Код am5dfrg

 

Повторити вивчений матеріал

 

19.05.

 

Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням. Дефіс у вигуках.

Підручник

Параграф 51 вправи 543, 547, 549

 

22.05.

 

Кома і знак оклику при вигуках. Правопис.

Підручник

Параграф 51, вправи 550, 551

 

25.05.

 

РМ. Складання проекту логотипа класу з використанням у його описі різних частин мови, зокрема службових.

https://www.imena.ua/blog/5-tips-for-logo/

Classroom

Код am5dfrg

 

Скласти проект логотипа класу з використанням у його описі різних частин мови, зокрема службових.

 

26.05

 

Аналіз контрольних робіт. Повторення вивченого.

Підручник

Повторити вивчений матеріал

8 В

15.05.

Zoom

Онлайн

11.00.

Контрольна робота. Диктант.

Classroom

Код 5tnq7sq

 

Повторити вивчений матеріал, параграфи 35-45

 

18.05.

Zoom

Онлайн

11.00.

Контрольна робота. Тема «Відокремлені члени речення».

Classroom

Код 5tnq7sq

 

Повторити вивчений матеріал

 

22.05.

Zoom

Онлайн

11.00.

РМ Письмовий твір-опис пам’ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (з використанням відокремлених членів речення).

Classroom

Код 5tnq7sq

 

Параграф 38, вправа будиночок стор.133

 

25.05

Zoom

Онлайн

11.00.

Аналіз контрольних робіт. Повторення виченого.

 

Повторити вивчений матеріал

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання для дистанційного навчання з української літератури, учитель Дубовицька Н. В.

на період з 12.05.2020 по 27.05.2020

 

К

Дата

Час

 

Тема уроку

Джерела

Домашнє

14.05.

 

П. Глазовий «Заморські гості», «Похвала», «Кухлик». Основні ідеї, художні особливості гуморесок.

Підручник

https://www.youtube.com/watch?v=glHFzkaeLmA

Підготуватись до контрольної роботи

 

18.05.

11.00.

Контрольна робота (тестові завдання). Гумористичні твори С. Руданського, Л. Глібова, П. Глазового).

Classroom

Код in6uwnj

 

Повторити вивчений матеріал

 

21.05.

 

Аналіз контрольної роботи.

 

Повторити вивчений

матеріал

 

25.05.

 

Гумор у творчості письменників-земляків.

Рекомендації щодо літератури для читання влітку.

http://bcraybiblioteka.blogspot.com/2011/06/blog-post_21.html

Ознайомитись із інформацією за посиланням.

7

Б

12.05.

 

А. Малишко і його пісні, що стали народними. «Пісня про рушник», основні мотиви та символічні образи поезії.

https://www.youtube.com/watch?v=9OkwThWW-gA

вайбер

Вивчити поезію напам’ять

 

15.05.

 

А. Малишко «Чому, сказати, й сам не знаю…». Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в поезії.

https://www.youtube.com/watch?v=TthQ44dpg5c

Ознайомитись із інформацією за посиланням.

 

19.05.

 

Ліризм поезій А. Малишка.

https://www.youtube.com/watch?v=6HB3a7FQabI

Ознайомитись із інформацією за посиланням.

 

22.05.

11.00

Контрольна робота (тестові завдання). Ми – українці (твори О. Ольжича, О. Гавроша, А. Малишка)

Classroom

Код am5dfrg

 

Повторити вивчений матеріал

 

26.05.

 

Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого.

Рекомендації щодо літератури для читання влітку.

Classroom

Код am5dfrg

Повторити вивчений матеріал

8

В

12.05.

 

В. Чемерис «Вітька +Галька». Дружба і переше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення. Дитячі проблеми в дорослому житті.

Classroom

Код am5dfrg

Скласти характеристики персонажів повісті.

 

15.05.

 

Характеристика образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок.

 

Підготуватись до контрольної роботи.

 

19.05.

11.00

Контрольна робота (тестові завдання). З української прози (твори В. Дрозда, Ю. Винничука, В. Чемериса).

Classroom

Код 5tnq7sq

 

Повторити вивчений матеріал

 

22.05.

 

Аналіз контрольної роботи.

 

Повторити вивчений матеріал

 

26.05.

 

Бесіда про прочитані твори, що викликали найбільше зацікавлення. Рекомендації щодо літератури для читання влітку.

Classroom

Код 5tnq7sq

 

Повторити вивчений матеріал

 

 

 

 

Завдання для дистанційного навчання з української мови, учитель Дубовицька Н. В.

на період з 27.04.2020 по 08.05.2020

 

Клас

Дата

Час

 

Тема уроку

Джерела

Домашнє завдання

27.04.

 

Відмінювання питальних, відносних та заперечних займенників.

Підручник

Classroom

Код in6uwnj

!60 вправа 515

 

28.04.

Онлайн

Zoom

11.00

Правопис неозначених займенників

Classroom

Код in6uwnj

 

https://www.youtube.com/watch?v=A6fKbejUoEA

!61 вправа 526

 

29.04.

 

Правопис заперечних займенників

https://www.youtube.com/watch?v=A6fKbejUoEA

https://naurok.com.ua/test/napisannya-razom-i-cherez-defis-neoznachenih-ta-zaperechnih-zaymennikiv-307210.html

виконати 11 тестових завдань,

здати в

Classroom

 

30.04.

Онлайн

Zoom

11.00

Правопис займенників. Тренувальні вправи.

Classroom

Код in6uwnj

 

https://naurok.com.ua/test/vidminyuvannya-i-pravopis-zaymennikiv-167214.html

відповіді записати і відправити у

classroom

 

04.05.

 

Повторення вивченого з теми «Займенник».

 

Виписати із творів художньої літератури 10 речень, підкреслити займенники як члени речення.

 

05.05.

Онлайн

Zoom

11.00

РМ  Письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму у художньому стилі з використанням займенників, що належать до різних розрядів.

Classroom

Код in6uwnj

 

Скласти план твору (письмовий).

 

06.05.

 

РМ  Письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму у художньому стилі з використанням займенників, що належать до різних розрядів.

Classroom

Код in6uwnj

 

Написати твір на обрану тему, відправити у

classroom

 

07.08.

Онлайн

Zoom

11.00

Підготовка до контрольної роботи (тренувальні вправи)

Classroom

Код in6uwnj

 

Повторити !58-61, підготуватись до контрольної роботи

27.04

Онлайн

Zoom

11.00

Розрізнення сполучників та однозвучних слів.

підручник

Опрацювати таблицю підручника стор.173, вправа 490, 492

 

28.04

 

Правопис сполучників.

підручник

!47, вправа 497, 498, 499, 503

 

04.05.

Онлайн

Zoom

11.00

РМ Письмовий стислий переказ розповідного тексту

підручник

Опрацювати тему 8 стор. 225, усно опрацювати завдання ІІ на стор. 226, письмово виконати завдання ІІІ на стор.226. Виконане завдання відправити в

classroom

 

05.05.

 

РМ Складання пам’ятки «Як відрізнити сполучники й однозвучні з ними інші частини мови з прийменниками і частками (проте – про те, зате – за те, якби – як би та інш.)

https://www.youtube.com/watch?v=kYeANtoVDSU

Передивитись відео за посиланням, скласти пам’ятку на задану тему

 

08.05.

 

Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі. Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків.

Підручник

Classroom

Код am5dfrg

 

!48, вправа 508, 509, 511

27.04.

Онлайн

Zoom

11.00

Відокремлені додатки (тренувальні вправи).

Підручник

Classroom

Код 5tnq7sq

 

!45, вправа 2,3 стор.155

Вправа стор.157 будиночок

 

04.05.

Онлайн

Zoom

11.00

Відокремлені обставини (тренувальні вправи).

Підручник

Classroom

Код 5tnq7sq

 

!42 вправа 2 стор.144, 3 стор.145, вправа будиночок стор.147

 

08.05

Онлайн

Zoom

11.00

Відокремлені уточню вальні члени речення.

Підручник

Classroom

Код 5tnq7sq

 

!46 вправа 2, 3 стор. 159, 5 стор.160, вправа будиночком стор.161

 

 

Завдання для дистанційного навчання з української літератури, учитель Дубовицька Н. В.

на період з 27.04.2020 по 08.05.2020

 

Клас

Дата

Час

Тема уроку

Джерела

Домашнє завдання

27.04.

 

Л. Глібов «Муха і Бджола», «Жаба і Віл». Головна думка кожної байки та алегоричні образи.

Підручник

Classroom

Код in6uwnj

Виконати письмово завдання 1, стор. 219, 9, 10 стор.220; 5,6 стор.221, 1, 5 стор.222

 

30.04.

 

С. Руданський, співомовки. «Добре торгувалось». Вияв народної мудрості у творі.

Підручник

Classroom

Код in6uwnj

 

Стор. 223-224, скласти 8 тез про С. Руданського, виразно читати гуморески стор.225-226

 

04.05.

 

«Запорожці у короля». Висміювання моральних вад, негативних рис характеру, авторська симпатія до простої людини.

підручник

Виразно читати гуморески стор. 227-228

 

07.05.

 

П. Глазовий «Еволюція», «Найважча роль». Викривальна спрямованість гумористичних та сатиричних творів автора.

https://www.youtube.com/watch?v=KWzSiDXmTa4

https://www.youtube.com/watch?v=oa6BGqGR9AE

classroom

Код in6uwnj

 

Прочитати стор.229, перейти за посиланнями, послухати гуморески, дати письмові відповіді на запитання 3 стор.230, 5 стор.231

7

Б

28.04.

 

О. Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили». Морально-етична проблематика твору.

Підручник

Classroom

Код am5dfrg

 

Письмово дати відповіді на запитання 5, 6 стор.253, 8 стор.254

 

05.05.

 

РМ Складання власної історії пригод  з головним героєм – Іваном Силою (письмово).

Classroom

Код am5dfrg

 

Скласти власну історію пригод Івана Сили (письмово)

 

08.05.

 

А. Малишко, відомий український поет і його пісні, що стали народними.

«Пісня про рушник», основні мотиви та символічні образи.

Classroom

Код am5dfrg

 

https://www.youtube.com/watch?v=4DY9jOpVtAw

 

https://www.youtube.com/watch?v=nUU3YGnqQcY

 

classroom

 

Перейти за посиланням, скласти 10 тез про А. Малишка, дати відповідь на запитання підручника 4, 5, 8 стор. 264

28.04.

 

Юрій Винничук «Місце для дракона», повість-казка про сучасний світ, у якому досі живуть «драконячі закони».

Classroom

Код 5tnq7sq

 

https://www.youtube.com/watch?v=wkQMAgo1KDM

Передивитись відео за посиланням, скласти 10 тез про Ю. Винничука, прочитати повість-казку, підручник стор. 187-207, дати письмову відповідь на запитання 1 будиночок  стор. 207

 

05.05.

 

Валентин Чемерис «Вітька +Галя, або Повість про перше кохання», гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі.

підручник

Прочитати повість стор. 208-249

 

08.05.

 

РМ Переказ (письмово) найцікавіших епізодів, коментар гумористичних ситуацій.

Classroom

Код 5tnq7sq

 

Скласти письмовий переказ найцік.епіз.

 

 

 

 

Завдання для дистанційного навчання з української мови, учитель Дубовицька Н. В.

на період з 06.04.2020 по 24.04.2020

 

Клас

Дата

Час

 

Тема уроку

Джерела для опрацювання інформації

Домашнє завдання

06.04.

 

 

 

Відмінювання кількісних числівників.

 

*56 впр.476

 

07.04.

Онлайн

zoom

11.00.

Узгодження числівників з іменниками.

 

*57 впр.477

 

08.04.

 

Використання числівників у текстах різних стилів мови.

 

Вправа 481

 

09.04.

Онлайн

zoom

11.00.

Займенник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

 

*58 впр.486,487

 

13.04.

 

Написання займенників із прийменниками.

 

*58 впр. 489

 

14.04.

Онлайн

zoom

11.00.

Розряди займенників за значенням.

 

*59 впр.492

 

15.04.

 

Розряди займенників за значенням.

 

*59 впр.497

 

16.04.

Онлайн

zoom

11.00.

Відмінювання займенників.

 

*60 впр.502

 

21.04.

 

Приставний Н у формах особових займенників.

 

Впр.506,510

 

22.04.

 

Зворотний займенник. Відмінювання.

 

Впр.514,518

 

23.04.

Онлайн

zoom

11.00.

Присвійні та вказівні займенники, їх відмінювання.

 

*61 впр.527

06.04.

 

Прийменник як службова частина мови і засіб зв’язку слів у словосполученні та реченні.

 

*42 впр.443

 

07.04.

 

Зв’язок прийменників з непрямими відмінками іменника.

 

*43 впр.449,450,451

 

10.04.

Онлайн

zoom

11.00.

Види прийменників за будовою. Написання похідних прийменників.

 

*44 впр.464,468

 

13.04.

 

Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою та походження.

 

*45 впр.474,3480

 

14.04.

Онлайн

11.00.

Використання сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності. Синонімічні й антонімічні сполучники.

 

*46 впр.482,487

 

17.04.

 

Правопис сполучників.

 

*47 впр.497,498,503

 

24.04.

 

Розрізнення сполучників та однозвучних слів.

 

Впр.505

06.04.

Онлайн

zoom

11.00.

Поняття про відокремлення. Відокремлені члени речення.

 

*35 впр.стор.123

 

10.04.

Онлайн

zoom

11.00.

Відокремлені означення.

 

*36,37 впр.  Стор.127,130

 

13.04.

Онлайн

zoom

11.00.

Відокремлені прикладки.

 

*39 впр.стор.137

 

17.04.

Онлайн

 zoom

11.00.

Відокремлені обставини.

 

*42 впр.стор.147

 

24.04.

Онлайн

zoom

11.00.

Відокремлені додатки.

 

*45 впр.стор.157

 

 

Завдання для дистанційного навчання з української літератури, учитель Дубовицька Н. В.

на період з 06.04.2020 по 24.04.2020

Клас

Дата

Час

 

Тема уроку

Джерела для опрацювання інформації

Домашнє завдання

06.04.

 

Л. Воронина «Таємне Товариство Боягузів, або Засіб від переляку №9, сюжет твору.

 

Прочитати уривки з повісті стор.194-211

 

09.04.

 

Клим Джура – рятівник світу. Його друзі та вороги. Еволюція Клима.

 

Відповідати на запитання підручника стор.210

 

13.04.

 

Розвиток мовлення. Складання характеристики образу Клима.

 

Скласти характеристику (письмово)  образу Клима.

 

16.04.

 

Гумор і сатира. Жанрова різноманітність гумористичних творів. Роль гумору в житті українців.

https://onlyart.org.ua/dictionary-literary-terms/

Виписати і вивчити значення термінів «гумор» і «сатира».

 

23.04.

 

Л. Глібов – визначний український байкар. Будова байки. Байка «Щука», головна думка твору та алегоричні образи.

https://www.youtube.com/watch?v=GpUH7EdOdGs

Подивитись відео за посиланням, скласти чотири тези прожиття і творчість  Л. Глібова

7

Б

07.04.

 

Олег Ольжич – український національний герой.

https://www.youtube.com/watch?v=4TaDyLrr8Oc

Подивитись відео за посиланням, скласти десять тез про життя і творчість Олега Ольжича

 

14.04.

 

Олег Ольжич «Господь багатий нас благословив», «Захочеш – і будеш». Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, висловлені образним словом.

 

Виразно читати поезії О. Ольжича стор.226-227

 

17.04.

 

Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили».

https://www.youtube.com/watch?v=LbXD_CTaWWw

Передивитися відео за посиланням, скласти десять тез про життя і творчість О. Гавроша

 

21.04.

 

Повість про пригоди українського силача, який став чемпіоном Чехословаччини та Європи з кількох видів спорту.

 

Прочитати уривки повісті стор.238-259

 

24.04.

 

Іван Сила (Іван Фірцак) – утілення непереможного духу українського народу.

 

Скласти (письмово) твір-характеристику з використанням цитат образу івана Сили.

8

В

07.04.

 

Ніна Бічуя «Шпага Славка Беркути». Повість про школу і проблеми дорослішання.

https://www.youtube.com/watch?v=EVdFKPtNvCQ

Подивитись відео за посиланням, скласти десять тез про письменницю та її творчість

 

10.04.

 

Особливості композиції повісті. Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк.

 

Прочитати уривки повісті стор.143-175

 

14.04.

 

«Максимальне навантаження» як вияв моральності та відповідальності в житті. Проблема особистості в сучасному світі.

 

Письмово відповісти за запитання 1 стор.175, 2,3,9, 11 стор.176

 

17.04.

 

Розвиток мовлення. Відповідь на проблемне запитання: «У чому полягають труднощі дорослішання? Як їх можна подолати?»

 

Дати письмову розгорнуту відповідь на запитання.

 

21.04.

 

Володимир Дрозд «Білий кінь Шептало»

https://www.youtube.com/watch?v=7abpyLOyNwY

Подивитись відео за посиланням, скласти десять тез про В. Дрозда та його творчість

 

24.04.

 

Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві.

 

Прочитати твір В. Дрозда «Білий кінь Шептало» стор. 177-185

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розклад уроків української мови з 30.03.2020 по 03.04 2020.

8-В - Понеділок 11.00.  Код 5tnq7sq

6-А Середа 11.00.  Код in6uwnj

7-Б Четвер 11.00.  Код am5dfrg

Продовжуємо працювати з додатком classroom, роботи здаємо вчасно так, як заплановано.

 

 

Завдання з української мови

Учитель Дубовицька Н. В.

на період 13.03.2020 – 03.04.2020

*56, вправи 467,468,469,471,472,473,475;

*57, вправи 478,479,480,481,482

Після опрацювання теоретичного матеріалу та виконання вправ, зайти в GoogleКлас і виконати тестові завдання

 

*41, вправи 422 завдання ІІ (№1,2,3,4,5), 424,429,430, тестові завдання стор.149-150;

*42, вправи 438,440,443;

*43, вправи 448,449,450,451,453

 

*30, вправа 1,3 стор.105; 4,6 стор.106; 8 стор.107;

*32, вправа 2 стор.111, вправа 5 стор.112, вправа 8 стор.113;

*33, вправа 2 стор.115; вправа 4 стор.115; вправа 8 стор.117

 

Завдання з української літератури

Учитель Дубовицька Н. В.

на період 13.03.2020 – 03.04.2020

6-А

Читати стор.194-211. Законспектувати стор.195, виконати письмово завдання №1 стор.211

 

7-Б

Читати стор.186-214, виконати письмово завдання 4,5,6,7,8 стор.214;

читати стор. 215-220, виконати письмово завдання 9,10,15,16,17,18 стор.219

 

8-В

Читати стор.135-141 виконати письмово завдання 1,2,3,4 стор.141; 8,9,10 стор.142;

читати стор.142-176, виконати письмово завдання 1 стор.175; 2,3,4,8,9,10,11 стор.176

 

 

Категорія: Дистанційне навчання | Переглядів: 1517 | Додав: GLM | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar