Головна » 2020 » Квітень » 27 » Завдання з української літератури, учитель Мельник Н.П. До 27.05
7:28 PM
Завдання з української літератури, учитель Мельник Н.П. До 27.05

Завдання для дистанційного навчання з української літератури в 10 класі, учитель Мельник Н.П.

на період із 06/04 до 27/05

 

Дата

Тема уроку

Джерела для опрацювання інформації

Домашнє завдання

06/04

Символізм як різновид модернізму. Ідейна настанова – вихід за межі буденності, прагнення «не описати, а оспівати стан душі» (М. Вороний). Філософська основа (оглядово).

Ж. Мореас, «Маніфест символізму» (1886).

Підручник, стор. 203

 

Конспект

06/04

Угрупування «Молода муза», «Українська хата»

(М. Вороний, Олександр Олесь, Д. Загул, П. Тичина та ін.) Піднесення конкретного образу до рівня символу. Ідея

самоцінності мистецтва. Витонченість поетичної форми.

Інтернет

Конспект

08/04

Володимир Винниченко – громадський і політичний діяч. Загальна характеристика творчості: проблематика, жанрове розмаїття, стильові особливості.

Підручник, стор. 199-200

 

Прочитати «Момент»

08/04

Новела «Момент» (Із оповідань тюремної Шехерезади).

Філософський зміст, проблематика. Імпресіоністична манера письма автора. Особливості композиції

Підручник, стор. 201-202

 

Літературний паспорт твору

13/04

Символічні образи. Ідея цінності почуття кохання; усвідомлення скороминущості щастя.

ТЛ: символ і художній образ. Творчість В. Винниченка в загальноєвропейському контексті.

В. Винниченко – художник.

Інтернет

Сайт «Велич особистості.  Винниченко»

13/04

Павло Тичина. Поетична спадщина П.Тичини – одна з вершин української поезії ХХ століття. Трагізм життєвого і творчого шляху митця у тоталітарній системі. Жанрово- стилістичне багатство, ідейно-художнє новаторство митця. П. Тичина – найбільший модерніст 20-х років ХХ століття. Особлива поетика Тичинівського вірша: мелодика слова і

музики.

Підручник, стор. 213-214

 

Конспект. Сайт «Велич особистості. Павло Тичина»

15/04

Збірка «Сонячні кларнети» ‒ подія європейського масштабу. Художнє осягнення ліричним героєм гармонії світу і дисонансів революційної дійсності в збірці «Сонячні кларнети».

ТЛ: символізм як різновид модернізму.

Підручник, стор. 214-217

 

Опрацювати матеріал підручника

(стор.214-217)

15/04

Єдність природи, почуттів людини й музики у поезіях

«Арфами, арфами…», «Ви знаєте, як липа шелестить...»,

«Пастелі».

Підручник, стор. 217-218

 

Вивчити напам’ять «Арфами, арфами…»

 

21/04

Глибина почуттів ліричного героя у поезії «О панно Інно…»

та художні засоби вираження.

Підручник, стор. 219

 

Створити літературний паспорт поезії

21/04

«Пам’яті тридцяти» ‒ збірний образ ліричного героя. Історична основа поезії. Образно-символічне вираження ідеї твору.

Підручник, стор. 220

 

Вивчити напам’ять «Пам’яті тридцяти»

22/04

Василь Стус про Павла Тичину: «Феномен доби (сходження на Голгофу слави)» (оглядово).

Інтернет

Написати есе «Проблема

життєвого

вибору»

22/04

Симфонія «Сковорода». Історія написання твору. Сковородинівська барокова традиція в українській літературі. Жанрове новаторство.

ТЛ: жанр – поема-симфонія.

Підручник, стор. 221-225

 

Створити літературний паспорт поеми

27/04

Ідея вічного пошуку гармонії буття в поемі. Прийом монологу як спосіб саморефлексії автора.

Підручник, стор. 226-227

 

Сайт «Велич особистості. Лепкий»

27/04

Контрольна робота. Творчість В. Винниченка, П. Тичини

(тестування).

 

 

29/04

Позакласне читання. Богдан Лепкий. Трилогія про Івана Мазепу.

Читати  роман «Мотря»

 

29/04

Богдан Лепкий. Огляд життя і творчості митця.

Написати стислий конспект

Стор. підручника 228 -230

04/05

Трилогія про Івана Мазепу у 3-х томах і 5-ти книгах:

«Мотря», «Не вбивай. Батурин», «Полтава», «З-під Полтави до Бендер. Крутіж». Іван Мазепа –«золота доба» Гетьманщини.

ТЛ: трилогія; поняття хронотипу; історичний роман

(поглиблено).

Інтернет

Прочитати  тексти творів

04/05

«Мотря» - один із романів трилогії.

 

«Мотря». Текст твору

Прочитати  текст твору «Мотря»

06\05

Історичні факти і художній вимисел у трилогії.

Образ степу в романі й в українській літературній традиції та фольклорі.

Інтернет

Написати тезовий план усного повідомлення

06\05

Образ Мотрі Кочубей як вияв дилеми між коханням і владою.

Підручник, стор. 228-230

 

Виписати цитати до характеристики Мотрі

13/05

Ісмаїл Гаспринський. Життєвий і творчий шлях визначного кримськотатарського  педагога, громадського діяча, редактора, письменника.

Інтернет

Написати  стислий конспект  біографії

13/05

Видавнича діяльність, робота в газеті «Терджиман». Джадидизм.

 

Інтернет

 

18/05

Історичне оповідання «Арслан киз» («Дівчина – левиця») як прояв культурної емансипації кримськотатарського народу.

Інтернет

Прочитати  оповідання

18/05

Гульджемал – дочка Іззета-аги із Учтурфана – головна героїня твору, мусульманський аналог французької народної героїні Жанни Д’Арк.

Інтернет

Скласти цитатний план характеристики образу Гульджемал

20/05

Проблема взаємодії традицій та викликів нового часу й емансипації у творі.

Інтернет

Підготуватися до контрольної роботи за творчістю Лепкого та Гаспринського

20/05

Контрольна робота. Письмовий твір на одну з тем:»Мої враження від роману «Мотря»; «Історична основа оповідання «Арслан киз».

Електронна пошта

 

25/05                 

Контрольна робота. Письмовий твір на одну з тем:»Мої враження від роману «Мотря»; «Історична основа оповідання «Арслан киз».

Електронна пошта

 

 

25/05

Редагування написаного твору.

Електронна пошта

 

27/05

Література рідного краю. Твір за власним вибором.

 

Інтернет

 

27/05

Література рідного краю. Твір за власним вибором.

Інтернет

 

 

 

 

Завдання для дистанційного навчання з української літератури в 10 класі, учитель Мельник Н.П.

на період із 06/04 до 29/04…

 

Клас

Дата

Тема уроку

Джерела для опрацювання інформації

Домашнє завдання

10

06/04

Символізм як різновид модернізму. Ідейна настанова – вихід за межі буденності, прагнення «не описати, а оспівати стан душі» (М. Вороний). Філософська основа (оглядово).

Ж. Мореас, «Маніфест символізму» (1886).

Підручник, стор. 203

 

Конспект

10

06/04

Угрупування «Молода муза», «Українська хата»

(М. Вороний, Олександр Олесь, Д. Загул, П. Тичина та ін.) Піднесення конкретного образу до рівня символу. Ідея

самоцінності мистецтва. Витонченість поетичної форми.

Інтернет

Конспект

10

08/04

Володимир Винниченко – громадський і політичний діяч. Загальна характеристика творчості: проблематика, жанрове розмаїття, стильові особливості.

Підручник, стор. 199-200

 

Прочитати «Момент»

10

08/04

Новела «Момент» (Із оповідань тюремної Шехерезади).

Філософський зміст, проблематика. Імпресіоністична манера письма автора. Особливості композиції

Підручник, стор. 201-202

 

Літературний паспорт твору

10

13/04

Символічні образи. Ідея цінності почуття кохання; усвідомлення скороминущості щастя.

ТЛ: символ і художній образ. Творчість В. Винниченка в загальноєвропейському контексті.

В. Винниченко – художник.

Інтернет

Сайт «Велич особистості.  Винниченко»

10

13/04

Павло Тичина. Поетична спадщина П.Тичини – одна з вершин української поезії ХХ століття. Трагізм життєвого і творчого шляху митця у тоталітарній системі. Жанрово- стилістичне багатство, ідейно-художнє новаторство митця. П. Тичина – найбільший модерніст 20-х років ХХ століття. Особлива поетика Тичинівського вірша: мелодика слова і

музики.

Підручник, стор. 213-214

 

Конспект. Сайт «Велич особистості. Павло Тичина»

10

15/04

Збірка «Сонячні кларнети» ‒ подія європейського масштабу. Художнє осягнення ліричним героєм гармонії світу і дисонансів революційної дійсності в збірці «Сонячні кларнети».

ТЛ: символізм як різновид модернізму.

Підручник, стор. 214-217

 

Опрацювати матеріал підручника

(стор.214-217)

10

15/04

Єдність природи, почуттів людини й музики у поезіях

«Арфами, арфами…», «Ви знаєте, як липа шелестить...»,

«Пастелі».

Підручник, стор. 217-218

 

Вивчити напам’ять «Арфами, арфами…»

 

10

21/04

Глибина почуттів ліричного героя у поезії «О панно Інно…»

та художні засоби вираження.

Підручник, стор. 219

 

Створити літературний паспорт поезії

10

21/04

«Пам’яті тридцяти» ‒ збірний образ ліричного героя. Історична основа поезії. Образно-символічне вираження ідеї твору.

Підручник, стор. 220

 

Вивчити напам’ять «Пам’яті тридцяти»

10

22/04

Василь Стус про Павла Тичину: «Феномен доби (сходження на Голгофу слави)» (оглядово).

Інтернет

Написати есе «Проблема

життєвого

вибору»

10

22/04

Симфонія «Сковорода». Історія написання твору. Сковородинівська барокова традиція в українській літературі. Жанрове новаторство.

ТЛ: жанр – поема-симфонія.

Підручник, стор. 221-225

 

Створити літературний паспорт поеми

10

27/04

Богдан Лепкий. Огляд життя і творчості митця.

Підручник, стор. 226-227

 

Сайт «Велич особистості. Лепкий»

10

27/04

Трилогія про Івана Мазепу у 3-х томах і 5-ти книгах:

«Мотря», «Не вбивай. Батурин», «Полтава», «З-під Полтави до Бендер. Крутіж». Іван Мазепа – як «золота доба» Гетьманщини.

ТЛ: трилогія; поняття хронотипу; історичний роман

(поглиблено).

«Мотря». Текст твору

Прочитати  текст твору «Мотря»

10

29/04

Історичні факти і художній вимисел у трилогії.

Образ степу в романі й в українській літературній традиції та фольклорі.

Інтернет

Написати тезовий план усного повідомлення

10

29/04

Образ Мотрі Кочубей як вияв дилеми між коханням і владою.

Підручник, стор. 228-230

 

Виписати цитати до характеристики Мотрі

 

 

Завдання з 12.03-03.04 

Клас

 Зміст завдання

10-А     

 Прочитати  твори  Лесі Українки  «Касандра»,  «Бояриня», В.Винниченка  «Момент»

 

 

 

 

Категорія: Дистанційне навчання | Переглядів: 1584 | Додав: GLM | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 1
avatar
1 veronikademydova • 1:58 PM, 2020-04-23 [Матеріал]
Доброго дня. Куди відправляти роботи?
avatar