Головна » 2020 » Травень » 11 » Завдання з хімії, учитель Лой Л.В. До 27.05
6:10 PM
Завдання з хімії, учитель Лой Л.В. До 27.05

Завдання з хімії для учнів 7-11 класів

з 12.05 по 27.05

Вчитель  Лой Л.В.

 

Клас

Дата

Тема уроку

Джерела інформації

Домашнє завдання

7 АБВ

12.05

Охорона водойм від забруднення   Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах.

https://www.youtube.com/watch?v=o1Wb2RqQNQc

Підручник П.П.Попель

 

Переглянути відео.

Повторити пар.31

7

АБВ

19.05

Навчальні проекти

9. Дослідження якості води з різних джерел.

10.Дослідження фізичних і хімічних властивостей води.

11. Способи очищення води в побуті.

12. Збереження чистоти водойм: розв’язування проблеми у вашій місцевості.

13. Еколого-економічний проект «Зберігаючи воду – заощаджую родинний бюджет».

 

 

Кожен учень виконує один із проєктів. Результат у вигляді презентації, схеми, буклету, плакату тощо прислати на пошту до 23.05

7

АБВ

26.05

Повторення матеріалу.

Додаток

 

Виконати досліди під час літніх канікул ( за посиланням)

8 АБ

13.05

Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій

Підручник О.Г.Ярошенко

Повторити пар.37

Зад.132, 133 с.198

8

АБ

18.05

Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій

Підручник О.Г.Ярошенко

Повторити пар.37

Зад.134, 135 с.198

8

АБ

20.05

Контрольна робота №2.

Додаток

 

Виконати завдання контрольної робот( в посиланні)

8

АБ

25.05

Повторення матеріалу

Додаток

 

Виконати досліди під час літніх канікул ( за посиланням)

9

АБВГ

13.05

Місце хімії серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу.

 Навчальні проєкти

21. Екологічна ситуація в моїй місцевості: відчуваю, думаю, дію.

22. Анкетування учнів навчального закладу щодо їхньої участі у розв’язуванні екологічних проблем місцевості

Підручник Т.М.Гранкіна

Опрацювати пар. 35 (с.280-281)

Кожному учневі виконати один із проєктів. Результат у вигляді презентації, схеми, буклету, плакату тощо прислати на пошту до 18.05

9

АБВГ

15.05

Роль хімічної науки для забезпечення сталого розвитку людства.

 Навчальний проєкт

23. Дослідження достовірності реклами з погляду хімії.

Підручник Т.М.Гранкіна

Опрацювати пар. 35 (с.282)

Кожному учневі виконати проєкт. Результат у вигляді презентації, схеми, буклету, плакату тощо прислати на пошту до 20.05

9

АБВГ

20.05

Хімічна наука і виробництво в Україні. Видатні вітчизняні вчені – творці хімічної науки.

Навчальний проєкт

20. Видатні вітчизняні хіміки як учені й особистості

Підручник Т.М.Гранкіна

Опрацювати пар. 35 (с.283-286)

Кожному учневі виконати проєкт. Результат у вигляді презентації, схеми, буклету, плакату тощо прислати на пошту до 23.05

9

АБВГ

27.05

Повторення матеріалу

 

 

10

А

14.05

Загальні поняття про біологічно активні речовини (вітаміни, ферменти).

Підручник П.П.Попель

 

Опрацювати пар. 36

 

10А

15.05

Роль органічної хімії у розв’язуванні сировинної, енергетичної, продовольчої проблем, створенні нових матеріалів.

Навчальні проєкти

30. Найважливіші хімічні виробництва органічної хімії в Україні.

31. Доцільність та шкідливість біологічно активних добавок.

 

Підручник П.П.Попель

 

Опрацювати пар. 37

Кожному учневі виконати один із проєктів. Результат у вигляді презентації, схеми, буклету, плакату тощо прислати на пошту до 20.05

10А

21.05

Повторення матеріалу

 

 

11 АБ

12.05

Роль хімії в розв'язанні сировинної і продовольчої програми

 

Опрацювати пар.38

11АБ

12.05

Роль хімії в розв'язанні енергетичної програми.

Навчальний проєкт.

16. Підготувати есе а нглійською мовою ,,Роль хімії в моєму житті,,

 

Опрацювати пар.39

Кожному учневі виконати проєкт. Результат   прислати на пошту до 17.05

11АБ

19.05

Роль хімії в розв'язанні екологічних проблем

Навчальний проєкт.

15.Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп

 

 Повторити пар.39

Кожному учневі виконати проєкт. Результат   прислати на пошту до 23.05

11АБ

19.05

Повторення матеріалу

 

 

 

Завдання з хімії для учнів 7-11 класів на період з 27.04 по 08.05

Вчитель Лой Л.В.

клас

дата

Тема уроку

Джерела інформації

Домашні завдання

7 АБВ

28.04

Практична робота №5 Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин

Підручник П.П.Попель

Додаток

 Повторити пар.27

Зробити фото написаної роботи (завдання в  посиланні) в зошиті і надіслати на пошту loye@ukr.net до 30.04

7 АБВ

30.04

Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти і основи. Поняття про каталізатори.

Підручник П.П.Попель

Додаток

 

Переглянути презентацію. Опрацювати пар.28, 29

Зробити  завдання Індикатори в рослинах на с.170

Зробити фото   роботи, описати в зошиті і надіслати на пошту до 04.05

Виконати №206  с.166

7 АБВ

05.05

Проблема чистої води.

Підручник П.П.Попель

 

Додаток

 

Переглянути презентацію. Опрацювати пар.31 Виконати домашній.експеримент с.182

Зробити фото процесу, підписати і прислати на пошту до 08.05

8 АБ

28.04

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

Підручник О.Г.Ярошенко

 

Додаток

 

Переглянути презентацію. Опрацювати пар.43

Виконати завдання із прикладів 1 і 2 на с. 227

8 АБ

30.04

Практична робота №3.

 Розв’язування експериментальних задач.

 

Підручник О.Г.Ярошенко

Опрацювати пар.45

Описати  завдання  задач 1, 2, 7, 9 на с.234. сфотографувати і вислати на пошту до 04.05

8 АБ

05.05

Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ і середніх солей. Вплив на довкілля і здоров’я людини.

Підручник О.Г.Ярошенко

Опрацювати пар.47, 48

Виконати завдання 3 на с.245

 

8 АБ

07.05

Навчальні проекти

7. Неорганічні речовини – представники основних класів у будівництві й побуті.

8. Хімічний склад і використання мінералів.

9. Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини

 

Кожен учень виконує один із проєктів. Результат у вигляді презентації, схеми, буклету, плакату тощо прислати на пошту до 11.05

9 АБВГ

29.04

Білки як біологічні полімери. Денатурація білків. Біологічна роль амінокислот і білків.

Додаток

 

Переглянути презентацію. Опрацювати пар.32

Виконати впр.461-470

9 АБВГ

29.04

Значення природних і синтетичних органічних сполук. Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів.

 

Опрацювати пар.33 Виконати домашній.експеримент с.273-274

Зробити фото процесу, підписати і прислати на пошту до 05.05

9 АБВГ

06.05

Навчальні проекти

17. Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною.

18. Друге життя паперу

 

Кожен учень виконує один із проєктів. Результат у вигляді презентації, схеми, буклету, плакату тощо прислати на пошту до 11.05

9 АБВГ

06.05

Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення.

Додаток

 

Переглянути презентацію. Опрацювати пар.34, виконати всі завдання в параграфі

10А

 

30.04

Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування.

 Навчальний проєкт

24. Синтетичні волокна: їх значення, застосування у побуті та промисловості

Додаток

 

Переглянути презентацію. Опрацювати пар.34

Виконати проєкт. Результат у вигляді презентації, схеми, буклету, плакату тощо прислати на пошту до 06.05

10 А

07.05

Зв’язки між класами органічних речовин.

 

Додаток

 

Переглянути презентацію. Опрацювати пар.35

Впр.256 с.210-211

11АБ

28.04

Практична робота №2. Генетичні зв'язки між класами неорганічних сполук

 

Написати у зошиті рішення завдань і рівняння реакцій до дослідів 2, 4, 6 ІІ варіанта с.181 і прислати на пошту до 05.05

11АБ

05.05

Роль хімії у створенні нових матеріалів

Додаток

 

Переглянути презентацію. Опрацювати пар.37

Виконати завдання пар.36

 

 

 

 

 

 Завдання з 06.04 - 24.04.2020

клас

дата

Тема уроку

Джерела для отримання інформації

Домашні завдання

7 А,Б,В

07.04

Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини

 

Підручник П.П.Попель

https://drive.google.com/file/d/1-pKFTY7k5it-EWAEGZhGhS3w0_UD_5in/view?usp=sharing

 

Опрацювати пар.27

Виписати формули, конспект зад.1 с.156

Виконати №195, 196 с.160

7 А,Б,В

14.04

 Обчислення масової частки і маси розчиненої речовини в розчині

 

Підручник П.П.Попель

https://drive.google.com/file/d/1-pKFTY7k5it-EWAEGZhGhS3w0_UD_5in/view?usp=sharing

 

 повторити пар.27

  конспект зад.2 с.157

Виконати №197, 198. 199 с.160

7 А,Б,В

16.04

Обчислення масової частки, маси розчиненої речовини, маси і об'єму води в розчині

Підручник П.П.Попель

https://drive.google.com/file/d/1-pKFTY7k5it-EWAEGZhGhS3w0_UD_5in/view?usp=sharing

 

повторити пар.27

  конспект зад.3, 4 с.157

Виконати № 200 с.160

7 А,Б,В

21.04

Виготовлення розчинів

Підручник П.П.Попель

Виконати дом.експеримент с.161

Зробити фото процесу, підписати і прислати на пошту loye@ukr.net до 26.04

8 А.Б

06.04

Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.

Підручник О.Г.Ярошенко

 

Опрацювати пар.37

Виписати алгоритм (с.197) конспект зад.1 с.193-194

Виконати №131 с.198

8 А.Б

08.04

Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій

Підручник О.Г.Ярошенко

https://drive.google.com/file/d/1lFGLJBHJsxnnKL1PUuLYTDweYawv_t0-/view?usp=sharing

 

Повторити пар.37

 конспект зад.2,3 с.195-196

Виконати №132, 133  с.198

8 А.Б

13.04

Фізичні властивості середніх солей. Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими солями.

Підручник О.Г.Ярошенко

https://drive.google.com/file/d/1EEkQzl8ShaRGCXhoMf013yacVLkPkyav/view?usp=sharing

 

 Опрацювати пар.41

зробити конспект с.217

Виконати №157, 158  с.219

8 А.Б

15.04

Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими солями.

Підручник О.Г.Ярошенко

https://drive.google.com/file/d/1EEkQzl8ShaRGCXhoMf013yacVLkPkyav/view?usp=sharing

 

Повторити пар.41

 

Виконати №159, 160  с.198

8 А.Б

20.04

 Виконання вправ

https://drive.google.com/file/d/1CxYCjRMmOGxzuMz8BsLlBpfRehzq0qeI/view?usp=sharing

 

 

8 А.Б

22.04

Практична робота №2

 Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук. Інструктаж з БЖД

Підручник О.Г.Ярошенко

https://drive.google.com/file/d/19iEIxwb_xLejEwfKAENSBZYAdqu1NShD/view?usp=sharing

 

Переглянути презентацію. Записати усі рівняння реакцій

9 А, Б, В, Г

08.04

Самостійна робота

https://drive.google.com/file/d/1H2WnMK5_X2JWSg3HJe1LldWyi82eh866/view?usp=sharing

кожен виконує всі завдання

Повторити пар.29

9 А, Б, В, Г

 

10.04

Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза. Молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі. Крохмаль і целюлоза – природні полімери.

Підручник Т.М.Гранкіна

https://drive.google.com/file/d/13DUpypO28gq3bBFLRhhBQpZR_Cmg7yAy/view?usp=sharing

 

Опрацювати пар.30, 31

 

Виконати №434  с.246

№450 с.255

9 А, Б, В, Г

15.04

Якісні реакції на глюкозу і крохмаль. Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль.

Підручник Т.М.Гранкіна

https://drive.google.com/open?id=1g-UI1L2Aw15bLyyFpMx6un8gDcnlCIjL

 

Повторити пар.30. 31

Завдання 444-447 с.254-255

9 А, Б, В, Г

 

17.04

Домашній експеримент

3. Виявлення крохмалю в харчових продуктах.

Підручник Т.М.Гранкіна

С.252-254

Зробити фото процесу, підписати і прислати на пошту loye@ukr.net до 22.04

9 А, Б, В, Г

 

22.04

Навчальні проєкти

12. Альтернативні джерела енергії.

13. Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування.

15. Дослідження хімічного складу їжі.

16. Хімічний склад жувальних гумок.

 

Кожен виконує один із проєктів. Результат у вигляді презентації, схеми, буклету, плакату тощо прислати на пошту до 27.04

9 А, Б, В, Г

 

24.04

Нітрогеновмісні органічні речовини.

Поняття про амінокислоти.

https://drive.google.com/file/d/1ctY70JiFGF8hObKDVg1LbMRPv-KqHTUo/view?usp=sharing

 

 

Опрацювати пар.32 (с.255-257)

 

 

10А

09.04

Обчислення за хімічними рівняннями кількості речовини, маси або об’єму за кількістю речовини, масою або об’ємом реагенту, що містить певну частку домішок.

Підручник П.П.Попель

https://drive.google.com/file/d/1eU79uRgqT58DvwV7lqSLm1zAew5xbbbd/view?usp=sharing

 

Опрацювати пар.20

(конспект задач 1, 2)

Зад.149, 150 с.124

10А

16.04

Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери. Реакції полімеризації і поліконденсації. Пластмаси.

 

Навчальні проєкти 

27. Перспективи одержання і застосування полімерів із наперед заданими властивостями.

29. Виготовлення виробів із пластикових пляшок.

Підручник П.П.Попель

 

Опрацювати пар.32

Кожен виконує один із проєктів. Результат у вигляді презентації, схеми, буклету, плакату, виробу тощо прислати на пошту до 20.04

10А

17.04

Каучуки, гума.  Найпоширеніші полімери та сфери їхнього використання.

 

 Навчальний проєкт

28. Дослідження маркування виробів із полімерних матеріалів і пластмас

Підручник П.П.Попель

Опрацювати пар.33

Кожен виконує проєкт. Результат у вигляді презентації, схеми, буклету, плакату тощо прислати на пошту до 23.04

10А

23.04

Вплив полімерних матеріалів на здоров’я людини і довкілля. Проблеми утилізації полімерів і пластмас в контексті сталого розвитку

суспільства

Навчальні проєкти   

25. Рециклінг як єдиний цивілізований спосіб утилізації твердих побутових відходів.

26. Переробка побутових відходів в Україні та розвинених країнах світу.

 

https://drive.google.com/file/d/1ULeqqLG1_M_tFQZqU-X-n5o_keU9_IzM/view?usp=sharing

 

 

https://drive.google.com/file/d/1hhv33nY8pKDE6Zoa0favZPOHCIqj08XG/view?usp=sharing

 

 

Кожен виконує один із проєктів. Результат у вигляді презентації, схеми, буклету, плакату  тощо прислати на пошту до 27.04

11А, Б

07.04

Біологічне значення металічних і неметалічних елементів.

Підручник О.Г.Ярошенко

Опрацювати пар.32

Впр.2, 5 с.176

11А, Б

14.04

Навчальний проєкт 10. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості.

 

Кожен виконує проєкт. Результат у вигляді презентації, схеми, буклету, плакату тощо прислати на пошту до 20.04

11А, Б

21.04

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

Підручник О.Г.Ярошенко

https://drive.google.com/open?id=1fbHvkpgf_WiPVK0ndN9VVU6iQqDrFf56

 

Опрацювати пар.34

Впр.1 с.180

 

 


 Завдання з 12.03 - 03.04.2020

11 А, Б                      

Жорсткість води і методи її усунення (презентація)

Опрацювати пар.28   Вправа 2 с.153

Виконати навчальний проект "Усунення тимчасової і постійної жорсткості води" (кожному учневі окремо)

11 А,Б

Сучасні силікатні матеріали (презентація)

Опрацювати пар.31

11 А,Б

Мінеральні добрива (презентація)

Опрацювати пар.30 впр.2, 3 с.158

Виконати навчальний проект "Раціональне використання добрив та проблема охорони здоров'я"

Виконати навчальний проект "Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини"

Виконати навчальний проект "Дослідження рН грунтів своєї місцевості. Складання карти родючості"

(кожному учневі окремо один із проектів)

11 А,Б

Виконати навчальний проект "Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію" (кожному учневі окремо)

10 А

Амінокислоти: склад і будова молекул, загальні і структурні формули, характеристичні групи, систематична номенклатура. Пептидна група. Хімічні властивості аміноетанової кислоти. Пептиди  (презентація)

Опрацювати пар.28 впр.209 с.169, впр. 210 с.170

10 А

Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості білків

(презентація)

Опрацювати пар.29,  впр.220 с.176

10 А

Підготувати один із проектів (теми в зошиті)

9 А

Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова. Мило, його склад, мийна дія

Опрацювати пар.28 (с.225-227),  впр.406 с.231

Виконати навчальний проект "Виготовлення мила з мильної основи" (кожному учневі окремо)

Домашній експеримент " Порівняння мийної дії мила  та прального порошку вітчизняного виробництва" ( зробити фото)

9 А

Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні і гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів (презентація)

Опрацювати пар.28 (с.227-230),  впр.408, 410 с.231-232

9 Б

Етанова ( оцтова) кислота, її молекулярна і структурна формули, фізичні властивості.

Хімічні властивості етанової кислоти. Застосування етанової кислоти

Опрацювати пар.27,     впр.379, 382 с.224

9 Б

Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова. Мило, його склад, мийна дія

Опрацювати пар.28 (с.225-227),  впр.406 с.231

Виконати навчальний проект "Виготовлення мила з мильної основи" (кожному учневі окремо)

Домашній експеримент " Порівняння мийної дії мила  та прального порошку вітчизняного виробництва" ( зробити фото)

9 Б

Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні і гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів (презентація)

Опрацювати пар.28 (с.227-230),  впр.408, 410 с.231-232

9 В

Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова. Мило, його склад, мийна дія

Опрацювати пар.28 (с.225-227),  впр.406 с.231

Виконати навчальний проект "Виготовлення мила з мильної основи" (кожному учневі окремо)

Домашній експеримент " Порівняння мийної дії мила  та прального порошку вітчизняного виробництва" ( зробити фото)

9 В

Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні і гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів (презентація)

Опрацювати пар.28 (с.227-230),  впр.408, 410 с.231-232

9 Г

Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова. Мило, його склад, мийна дія

Опрацювати пар.28 (с.225-227),  впр.406 с.231

Виконати навчальний проект "Виготовлення мила з мильної основи" (кожному учневі окремо)

Домашній експеримент " Порівняння мийної дії мила  та прального порошку вітчизняного виробництва" ( зробити фото)

9 Г

Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні і гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів (презентація)

Опрацювати пар.28 (с.227-230),  впр.408, 410 с.231-232

8 А

Фізичні властивості основ Хімічні властивості лугів. Заходи безпеки при роботі з лугами (презентація)

Опрацювати пар.32,38   впр.137, 138,  с.203

Домашній експеримент " Дія на сік буряка чи червоноголової капусти лимонного соку, оцту, розчину харчової соди, мильного розчину" ( зробити фото)

8 А

Хімічні властивості амфотерних гідроксидів

Опрацювати пар.39   впр.142-145,  с.208

8 Б

Фізичні властивості основ Хімічні властивості лугів. Заходи безпеки при роботі з лугами (презентація)

Опрацювати пар.32,38   впр.137, 138,  с.203

Домашній експеримент " Дія на сік буряка чи червоноголової капусти лимонного соку, оцту, розчину харчової соди, мильного розчину" ( зробити фото)

 

8 Б

Хімічні властивості амфотерних гідроксидів

Опрацювати пар.39   впр.142-145,  с.208

7 А

Вода, склад її молекули, поширеність у природі, фізичні властивості. Вода – розчинник (презентація)

Опрацювати пар.25, 26   впр. 183,  с.151  впр.189 с.153

 

7 Б

Вода, склад її молекули, поширеність у природі, фізичні властивості. Вода – розчинник (презентація)

Опрацювати пар.25, 26   впр. 183,  с.151  впр.189 с.153

 

7 В

Вода, склад її молекули, поширеність у природі, фізичні властивості. Вода – розчинник (презентація)

Опрацювати пар.25, 26   впр. 183,  с.151  впр.189 с.153

 

Категорія: Дистанційне навчання | Переглядів: 4355 | Додав: GLM | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar