Головна » 2020 » Травень » 8 » Завдання з історії, учитель Шемшук Т.А. До 27.05
8:23 PM
Завдання з історії, учитель Шемшук Т.А. До 27.05

Завдання для дистанційного навчання з історії України, учитель Шемшук Т.А.

на період з 12.05 по 27.05. 2020

Виконані завдання направляти на електронну адресу tasia311274@ukr.net.

Запитання можна задавати по Вайберу 098 599 12 13

 

Клас

Дата

Час

 

Тема уроку           

Джерела для опрацювання інформації

Домашнє завдання

 

 

 

5- А

 

 

 

18.05

 

Тема 6. Усе має минуле

Турбота про здоров’я. Медицина. Аптеки. Спорт. Як колись проводили вільний час

1. & 33 Здоров’я та довкілля

Відеоматеріали:

2. Лікарська справа в Україні. «Медицина Київської Русі»

https://www.youtube.com/watch?v=MxR9c7-tTsU

3. Аптека-музей у Львові

https://www.youtube.com/watch?v=D4DJeDjig0E

 

  1. Опрацювати & 33;
  2. Виконати письмово завдання 1-3 з ІІ підпункту «обговорюємо в групі» ст.182
  3. Написати есе «Моє дозвілля»

25.05

 

Узагальнення з теми 6 «Усе має минуле»

& 34 У пошуках скарбів історії

  1. Опрацювати &34
  2. Виконати письмово вправи 1, 3-5 ст.183-184

 

 

 

7-А, Б

 

 

 

13.05

 

Розділ 5. Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство

Культура українських земель у другій половині ХІV- ХVст.

  1. & 23 Культура українських земель у другій половині ХІV- ХVст.

Відеоматеріали:

2. Культура України XIV-XVI ст. (укр.) Історія України середніх віків.

https://www.youtube.com/watch?v=yQzYR-KnbGk

3. Культура Українських земель у другій половині XIV - XV ст. Освіта, література, літописання

https://www.youtube.com/watch?v=ujgbxg0_GjY

Одним з вчителів Ніколи Коперника був Юрій Котермак, більш знаний як Юрій Дрогобич.

https://24tv.ua/ukrayinets_shho_navchav_kopernika_n394353

Топ – 10 неповторних замків і фортець України, які треба відвідати в серпні (фото)

https://ridna.ua/2015/08/top-10-nepovtornyh-zamkiv-i-fortets-ukrajiny-yaki-treba-vidvidaty-v-serpni-foto/

 

  1. Опрацювати & 21
  2. Виконати письмово завдання 10-11 ст. 226

20.05

 

Практичне заняття «Етнічний склад населення України. Повсякденне життя (ХІV-ХV cт.)»

Практичне заняття «Етнічний склад населення України. Повсякденне життя (ХІV-ХV cт.)»

 

Виконати завдання 1)-3) і зробити висновок відповідно до мети заняття.

 

27.05

 

Узагальнення з розділу 5 «Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство»

Тематичне оцінювання за розділом «Українські землі у складі Великого князівства Литовського та інших держав (друга половина ХІV-ХV cт.)»

Виконати письмово тести на ст.228-229 і завдання 6 на ст.230.

 

 

 

8 –А, Б,В

 

 

 

12.05

 

Розділ 5 Українські землі у 20-90-х рр. ХVІІІ ст.

Архітектура та образотворче мистецтво

  1. & 41 Розвиток архітектури, образотворчого та музичного мистецтва у 20-90-х рр. ХVІІІ ст.

 

  1. Опрацювати & 41
  2. Підготувати повідомлення чи презентацію про одну з пам’яток архітектури чи образотворчого мистецтва
  3. 3.  Письмово запитання 1 з рубрики «Домашнє завдання» ст.299

18.05

 

Практичне заняття. Козацькі літописи . ХVІІ- ХVІІІ ст. як історичні джерела

  1. & 42 Практичне заняття. Козацькі літописи . ХVІІ- ХVІІІ ст. як історичні джерела

Відеоматеріали:

2. Презентація на тему: "Козацькі літописи"

https://www.youtube.com/watch?v=LG5nbjNHzxk

3. Козацька звитяга. Випуск №27. Історія. Козацькі літописи.

https://www.youtube.com/watch?v=ao0x-U_IwFc

 

  1. Опрацювати &42
  2. Письмово запитання 1-4 з 3 підрозділу «Як літописи висвітлюють історичні події і постаті»
  3. Письмово запитання 1-4 з рубрики «Перевірте засвоєне на уроці» ст 307-308

 

19.05

 

Практичне заняття

Здійснити уявну мандрівку до історико-культурних пам’яток рідного краю доби бароко

Пам'ятки Київська область

Read more at: https://ua.igotoworld.com/ua/poi_catalog/1270-1-attractions-kyiv-kiev-oblast.htm?page=4

 

Підготувати повідомлення про історико-культурних пам’ятку рідного краю доби бароко

 

25.05

 

Узагальнення з розділу 5 «Українські землі у 20-90-х рр. ХVІІІ ст.»

Перевірте свої знання з розділу V «Українські землі у 20-90-х рр. ХVІІІ ст.»

Виконати завдання «Перевірте свої знання з розділу V «Українські землі у 20-90-х рр. ХVІІІ ст.» на ст. 308 (крім завдань «Покажіть на карті»)

 

 

 

11- Б

 

 

 

12.05

 

Розділ 6. Творення Нової України

Культура, освіта, наука

1. & 57-58. Культура, освіта, наука

1. Опрацювати & 57-58

2. Письмово дати відповідь на запитання на ст. 279

3. Написати 10 найбільших, на ваш погляд, досягнень у культурі незалежної України (вибір аргументувати)

 

15.05

 

 

Узагальнююче повторення.

Ст..280-287. Словник термінів і понять. Іменний показник.

1. Із словника термінів і понять та іменного показника (ст.. 280-287) всі поняття і імена діячів розділити по 6 розділах вивчених в 11 класі (розділи за змістом підручника)

 

Завдання для дистанційного навчання з  всесвітньої історії , учитель Шемшук Т.А.

на період з 12.05 по 27.05. 2020

Виконані завдання направляти на електронну адресу tasia311274@ukr.net.

Запитання можна задавати по Вайберу 098 599 12 13

 

Клас

Дата

Час

 

Тема уроку

Джерела для опрацювання інформації

Домашнє завдання

 

 

 

6 - Б

 

 

 

13.05

 

Розділ 4 Витоки європейської та інших сучасних цивілізацій

Практичне заняття. Як у Стародавньому Китаї розвивалися наукові знання, писемність і освіта.

1. & 24 Практичне заняття. Як у Стародавньому Китаї розвивалися наукові знання, писемність і освіта.

 

1. Опрацювати & 24;

2. Письмово завдання до чотирьох підпунктів

06.05

 

Підсумкове узагальнення до курсу «Внесок народів стародавнього світу в історію людства. Роль стародавнього періоду в історії України».

1. Підсумкове узагальнення до курсу «Внесок народів стародавнього світу в історію людства. Роль стародавнього періоду в історії України».

https://history.vn.ua/lesson/vsesvitnya-istorya-6-class-gisem-rozrobki-2015/66.php

 

 

1.Виписати найбільші на ваш погляд досягнення стародавніх цивілізацій (не менше 10). Свій вибір аргументувати.

 

 

 

 

7-А,Б

 

 

 

14.05

 

Розділ 6. Середньовічний Схід

Середньовічна Індія

1. & 20 Середньовічна Індія

Відеоматеріали

2. Всесвітня історія. 7 клас. Середньовічна Індія

https://www.youtube.com/watch?v=8kTG4b3Bhto

  1. Опрацювати & 20
  2. Дати відповідь на запитання 7-10 ст.213

21.05

 

Узагальнення за розділами V – VI

Ст. 214-216. Узагальнення за розділами V-VI «Країни Центральної та Східної Європи в Х-ХV ст.», «Середньовічний Схід». Тестові завдання для тематичного контролю за розділами V-VI «Країни Центральної та Східної Європи в Х-ХV ст.», «Середньовічний Схід».

1. Виконати тести на ст.215-216

2. Дати відповідь на запитання 3-4 ст.214

 

 

 

8 -А,Б,В

 

 

 

13.05

 

Розділ 6 Східний світ у ХVІ – ХVІІІ ст.

Китай та Японія

  1. & 28 «Закриті» країни Далекого Сходу.

 

 

  1. Опрацювати & 28
  2. Порівняти розвиток Японії та Китаю в XVI –XVIII ст.

 

20.05

 

Узагальнення з курсу: «Ранній Новий час в історії людства»

 

1. Виписати найбільші, на ваш погляд, досягнення людства Раннього Нового часу (не менше 10). Свій вибір аргументувати.

 

 

 

11 - Б

 

 

 

15.05

 

Розділ 6 Повсякденне життя і культура

Основні тенденції розвитку світу у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття

1. &34 Основні тенденції розвитку світу у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття

2. Ці люди стануть зайвими. Відомий історик Юваль Ной Харарі — про п’ять головних проблем людства. Повна версія виступу в Давосі

https://nv.ua/ukr/opinion/recommends/maybutnye-svitu-yuval-noy-harari-pro-te-shcho-chekaye-lyudstvo-u-21-stolitti-ostanni-novini-50066647.html

 

  1. Опрацювати & 32
  2. Виписати дві, на ваш погляд, проблеми сучасного світу, які найбільш негативно впливають на його розвиток.
  3. Виконати практичну роботу № 3 ст. 253

 

 

 

Завдання для дистанційного навчання з історії України, учитель Шемшук Т.А.

на період з 27.04 по 08.05. 2020

Виконані завдання направляти на електронну адресу tasia311274@ukr.net.

Запитання можна задавати по Вайберу 098 599 12 13

 

Дата

Тема уроку                

Джерела для опрацювання інформації

Домашнє завдання

 

5- А

 

 

27.04

Тема 6. Усе має минуле

Практична робота: Міні-проект на вибір

& 31 Практична робота №6 Українські міста і села в минулому і тепер (етнографічні дослідження)

  1. Опрацювати & 31;
  2. Виконати міні-проект (презентація, або повідомлення) за темами на ст. 167. «Теми міні-проектів», враховуючи рекомендації «Пам’ятка для проведення етнографічних досліджень»

04.05

Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах

1. & 32 Українські школи та університети

Відеоматеріали:

2. «25 років нової історії» https://www.youtube.com/watch?v=o5It8fDlR2g

3. «Історія. Університети. Харківський університет 1805 року»

https://www.youtube.com/watch?v=6VO_f1ORWIc

 

  1. Опрацювати &32
  2. Виконати письмово завдання до фото науковців на ст. 176
  3. Виписати в хронологічній послідовності дати утворення вищих навчальних закладів в Україні.

 

7-А, Б

 

 

29.04

Розділ 5. Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство

Соціальна структура населення українських земель у другій половині ХІV-ХV cт.

  1. & 21 Соціальна структура населення українських земель у другій половині ХІV-ХV cт.

Відеоматеріали:

  1. «Соціальний склад українських земель в XIV - XV ст. (укр.) Історія України середніх віків»

https://www.youtube.com/watch?v=qxjxW-r84qM

  1. Соціальний склад населення у ХІV-ХV ст.

https://www.youtube.com/watch?v=CFo3zY57ha8

 

  1. Опрацювати & 21
  2. Виписати про князя Костянтина Острозького
  3. Заповнити таблицю на ст.206 (завдання 11)

06.05

Господарський розвиток українських земель у другій половині ХІV-ХV cт.

  1. & 22 Господарський розвиток українських земель у другій половині ХІV-ХV cт

Відеоматеріали:

  1. «Економічний розвиток українських земель в XIV - XV ст. (укр.) Історія України середніх віків.»

https://www.youtube.com/watch?v=L1_3j97bCMQ

 

  1. Опрацювати & 22
  2. Описати один день із життя селянина чи міщанина (на вибір)
  3. Дати відповідь на запитання 11 та 14 на ст. 217

 

8 –А, Б,В

 

 

27.04

30.04

Правобережна Україна та західноукраїнські землі в останній третині ХVІІІ ст.

  1. & 38-39 Правобережна Україна та західноукраїнські землі в останній третині ХVІІІ ст.

Відеоматеріали:

  1. «Поділи Речі Посполитої та доля українських земель (ЗНО/8 клас)»

https://www.youtube.com/watch?v=ky1HRTsk_Q0

3. «Українські землі в складі Австрійської імперії (укр.) Історія України нового часу»

https://www.youtube.com/watch?v=oUOPeUdCkKg

  1. Опрацювати & 38-39
  2. Письмово дати відповідь на запитання 9-10 ст.279
  3. Виписати, які територіальні зміни відбулися під час трьох поділів Польщі (вказати дату поділу, які держави брали участь, які території отримали)

 

04.05

Розвиток освіти, науки та музичної культури

  1. & 40 Розвиток освіти, науки та українських землях у 20-90 –х рр. ХVІІІ ст.

Відеоматеріали:

  1. «ЗНО Історія 11 3 Культура, наука, освіта другої половини XVIII століття»

https://www.youtube.com/watch?v=xYneunqfgEA

  1. «Культура України др. пол. XVII - XVIII ст. (укр.) ЗНО з історії України.»

https://www.youtube.com/watch?v=PTP6DbVAE_8

  1. Опрацювати &40
  2. Письмово заповнити таблицю ст. 280
  3. Письмово запитання 1-2 з рубрики «Домашнє завдання» ст.288

 

11- Б

 

 

28.04

Розділ 6. Творення Нової України

Збройна агресія Російської Федерації проти України

1. & 53-54 Збройна агресія Російської Федерації проти України

Відеоматеріали:

2. «Агресія проти України. Епізод 1. «Анексія Криму» - Громадське.Кременчук»

https://www.youtube.com/watch?v=6onZgw0zH-M

3. «Агресія проти України. Епізод 2. «Слов'янська облога» - Громадське.Кременчук»

https://www.youtube.com/watch?v=QnfNugnjKpY

4. «Агресія проти України. Епізод 3. Покинуте місто - Громадське.Кременчук»

https://www.youtube.com/watch?v=8XjqAaMUpK0

5. «Агресія проти України. Епізод 4. Шлях до Іловайська»

https://www.youtube.com/watch?v=OT45Qzkw42s

6. «Російська військова агресія проти України, 2014 рік, розслідування ГПУ»

https://www.youtube.com/watch?v=y5SLxghpBfw

7. «Чому Україна виконує мінські домовленості, попри ігнорування Росії»

Додаток

 

 

1. Опрацювати & 53-54

2. Письмово дати відповідь на запитання на ст. 259

3. Опрацювати 2 з п’яти документів з тексту параграфа, давши письмово відповідь на запитання до них

4. Написати власне бачення варіантів завершення військового конфлікту на Сході і повернення Криму Україні.

05.05

08.05

Суспільно-політичне і соціально-економічне становище України в умовах «гібридної війни». Релігійне життя.

1. & 55-56 Суспільно-політичне і соціально-економічне становище України в умовах «гібридної війни». Релігійне життя

2. «П'ять років Петра Порошенка у цифрах: яку країну лишає президент»

https://prm.ua/p-yat-rokiv-petra-poroshenka-u-tsifrah-yaku-krayinu-lishaye-prezident/

Відеоматеріали:

3. «П'ять років президентства Порошенка: що змінилось, Хроніки неоголошеної війни»

https://www.youtube.com/watch?v=OGWjdJ-Jwsc&vl=ru

4. «5 років Петра: за що українці пам’ятатимуть Порошенка»

https://www.youtube.com/watch?v=ULjVodK736I

5. «Що таке Томос? Журналіст ВВС пояснює у відео»

https://www.youtube.com/watch?v=nlCfFydDcQA

 

1. Опрацювати & 55-56

2. Виписати «+» і «-« президенства Петра Порошенка

3. Письмово дати відповідь на запитання на ст. 268

 

Завдання для дистанційного навчання з  всесвітньої історії , учитель Шемшук Т.А.

на період з 27.04 по 08.05. 2020

Виконані завдання направляти на електронну адресу tasia311274@ukr.net.

Запитання можна задавати по Вайберу 098 599 12 13

 

Категорія: Дистанційне навчання | Переглядів: 765 | Додав: GLM | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar