Головна » 2020 » Травень » 8 » Завдання з історії, учитель Шемшук Т.А. До 08.05
3:22 PM
Завдання з історії, учитель Шемшук Т.А. До 08.05

Завдання для дистанційного навчання з  всесвітньої історії , учитель Шемшук Т.А.

на період з 27.04 по 08.05. 2020

Виконані завдання направляти на електронну адресу tasia311274@ukr.net.

Запитання можна задавати по Вайберу 098 599 12 13

 

Дата

Тема уроку

Джерела для опрацювання інформації

Домашнє завдання

 

6 - Б

 

 

29.04

Розділ 4 Витоки європейської та інших сучасних цивілізацій

У чому особливості цивілізації Стародавньої Індії

1. & 20 У чому особливості цивілізації Стародавньої Індії

Відеоматеріали:

2. «Стародавня Індія»

https://www.youtube.com/watch?v=byDv2CnVOL0

3. «3-D реконструкція Мохенджо-Даро»

https://www.youtube.com/watch?time_continue=71&v=SdGbamPgf8o&feature=emb_logo

 

1. Опрацювати & 20;

2. Письмово завдання 6, ст. 96

3. Письмово «Домашнє завдання» ст.96

06.05

Якими були суспільний устрій, релігія та повсякденне життя Стародавньої Індії

1. & 21 Якими були суспільний устрій, релігія та повсякденне життя Стародавньої Індії

Відеоматеріали:

2. «Презентація на тему: "Релігія та культура давньої Індії»

https://www.youtube.com/watch?v=q0h6dIGWSUw

3. «Індуїзм, Кома»

https://www.youtube.com/watch?v=E98xIoahJ7I&vl=ru

4. «Цікаві факти про буддизм, які має знати кожен, Кома»

https://www.youtube.com/watch?v=J651ScoF-Oo

 

1. Опрацювати & 52;

2. Виписати винаходи стародавніх індійців.

3. Письмово «Домашнє завдання» ст.102

08.05

У чому особливості розвитку Стародавнього Китаю

1. & 22-23 У чому особливості розвитку Стародавнього Китаю

Відеоматеріали:

2. «Стародавній Китай»

https://www.youtube.com/watch?v=UAOCj8inlNY

3. «Китайська імперія: терракотова армія. Фільм Валерія Бебика»

https://www.youtube.com/watch?v=LZxMy-JY6f8

4. «Чому Велика китайська стіна виявилася марною тратою грошей та людських життів, Одна історія»

https://www.youtube.com/watch?v=Rhs8HzXcmHo

 

1. Опрацювати & 22-23

2. Письмово «Домашнє завдання» ст.109

3. Порівняти географічне розташування, природні умови та господарство Індії та Китаю.

 

7-А,Б

 

 

30.04

Розділ 6. Середньовічний Схід

Особливості розвитку країн Сходу. Утворення Османської імперії

1. & 18 Особливості розвитку країн Сходу. Утворення Османської імперії

Відеоматеріали

2. «Падіння Константинополя»

https://www.youtube.com/watch?time_continue=90&v=jQ37zhk9i3o&feature=emb_logo

3. Карти. Історія Османської імперії

https://www.youtube.com/watch?time_continue=17&v=jZcTttSPBhU&feature=emb_logo

 

  1. Опрацювати & 18
  2. Дати відповідь на запитання 13 ст.201
  3. Виписати особливості розвитку країн Сходу.

07.05

Середньовічний Китай

1. & 19 Середньовічний Китай

Відеоматеріали:

2. «Імператорський Китай: заборонене місто. Фільм Валерія Бебика»

https://www.youtube.com/watch?v=0EOp69ev9ns

 

  1. Опрацювати & 19
  2. Виписати досягнення династій, які правили в Китаї в Середні віки.

3.   Дати відповідь на запитання 16 ст.208

 

 

8 -А,Б,В

 

 

28.04

Практичне заняття. Особливості державного управління в провідних країнах світу

  1. & 25 Практичне заняття №4

 

1. Виконати письмово варіант 1 з практичного заняття №4

05.05

Розділ 6 Східний світ у ХVІ – ХVІІІ ст.

Індія та Персія в Новий час

  1. & 27 Індія та Персія в Новий час

Відеоматеріали:

  1. «Тадж-Махал надійне джерело прибутку Індії»

https://24tv.ua/tadzhmahal_nadiyne_dzherelo_pributku_indiyi_n169010

 

  1. Опрацювати & 27
  2. Написати повідомлення про правителя, який  сподобався найбільше з даного параграфа
  3. Виконати завдання «Творчо працюємо» ст. 227

 

11 - Б

 

 

30.04

Розділ 6 Повсякденне життя і культура

Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства

&32 Постіндустріальне (інформаційне) суспільство. Науково-технічна революція

  1. Опрацювати & 32
  2. Дати відповідь на запитання 1-2 з рубрики «Мислимо творчо і самостійно» ст.234

08.05

Основні тенденції розвитку літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту

&33 Розвиток літератури і мистецтва: домінуючі тенденції. Спорт у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.

1. Опрацювати & 33

2. Підготувати проект (презентація) по одному з напрямків мистецтва другої половини ХХ століття: література, музика, образотворче мистецтво і т.д

 

 

 

 

Завдання для дистанційного навчання з  всесвітньої історії , учитель Шемшук Т.А.

на період з 06.04 по 24.04. 2020

Виконані завдання направляти на електронну адресу tasia311274@ukr.net.

Запитання можна задавати по Вайберу 098 599 12 13

 

Тема уроку

Джерела для опрацювання інформації

Домашнє завдання

6 - Б

 

 

Розділ 4 Витоки європейської та інших сучасних цивілізацій

У чому особливості цивілізації Стародавньої Індії

1. & 20 У чому особливості цивілізації Стародавньої Індії

Відеоматеріали:

2. «Стародавня Індія»

https://www.youtube.com/watch?v=byDv2CnVOL0

3. «3-D реконструкція Мохенджо-Даро»

https://www.youtube.com/watch?time_continue=71&v=SdGbamPgf8o&feature=emb_logo

 

1. Опрацювати & 20;

2. Письмово завдання 6, ст. 96

3. Письмово «Домашнє завдання» ст.96

Якими були суспільний устрій, релігія та повсякденне життя Стародавньої Індії

1. & 21 Якими були суспільний устрій, релігія та повсякденне життя Стародавньої Індії

Відеоматеріали:

2. «Презентація на тему: "Релігія та культура давньої Індії»

https://www.youtube.com/watch?v=q0h6dIGWSUw

3. «Індуїзм, Кома»

https://www.youtube.com/watch?v=E98xIoahJ7I&vl=ru

4. «Цікаві факти про буддизм, які має знати кожен, Кома»

https://www.youtube.com/watch?v=J651ScoF-Oo

 

1. Опрацювати & 52;

2. Виписати винаходи стародавніх індійців.

3. Письмово «Домашнє завдання» ст.102

У чому особливості розвитку Стародавнього Китаю

1. & 22-23 У чому особливості розвитку Стародавнього Китаю

Відеоматеріали:

2. «Стародавній Китай»

https://www.youtube.com/watch?v=UAOCj8inlNY

3. «Китайська імперія: терракотова армія. Фільм Валерія Бебика»

https://www.youtube.com/watch?v=LZxMy-JY6f8

4. «Чому Велика китайська стіна виявилася марною тратою грошей та людських життів, Одна історія»

https://www.youtube.com/watch?v=Rhs8HzXcmHo

 

1. Опрацювати & 22-23

2. Письмово «Домашнє завдання» ст.109

3. Порівняти географічне розташування, природні умови та господарство Індії та Китаю.

7-А,Б

 

 

Розділ 6. Середньовічний Схід

Особливості розвитку країн Сходу. Утворення Османської імперії

1. & 18 Особливості розвитку країн Сходу. Утворення Османської імперії

Відеоматеріали

2. «Падіння Константинополя»

https://www.youtube.com/watch?time_continue=90&v=jQ37zhk9i3o&feature=emb_logo

3. Карти. Історія Османської імперії

https://www.youtube.com/watch?time_continue=17&v=jZcTttSPBhU&feature=emb_logo

 

  1. Опрацювати & 18
  2. Дати відповідь на запитання 13 ст.201
  3. Виписати особливості розвитку країн Сходу.

Середньовічний Китай

1. & 19 Середньовічний Китай

Відеоматеріали:

2. «Імператорський Китай: заборонене місто. Фільм Валерія Бебика»

https://www.youtube.com/watch?v=0EOp69ev9ns

 

  1. Опрацювати & 19
  2. Виписати досягнення династій, які правили в Китаї в Середні віки.

3.   Дати відповідь на запитання 16 ст.208

 

8 -А,Б,В

 

 

Практичне заняття. Особливості державного управління в провідних країнах світу

  1. & 25 Практичне заняття №4

 

1. Виконати письмово варіант 1 з практичного заняття №4

Розділ 6 Східний світ у ХVІ – ХVІІІ ст.

Індія та Персія в Новий час

  1. & 27 Індія та Персія в Новий час

Відеоматеріали:

  1. «Тадж-Махал надійне джерело прибутку Індії»

https://24tv.ua/tadzhmahal_nadiyne_dzherelo_pributku_indiyi_n169010

 

  1. Опрацювати & 27
  2. Написати повідомлення про правителя, який  сподобався найбільше з даного параграфа
  3. Виконати завдання «Творчо працюємо» ст. 227

11 - Б

 

 

Розділ 6 Повсякденне життя і культура

Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства

&32 Постіндустріальне (інформаційне) суспільство. Науково-технічна революція

  1. Опрацювати & 32
  2. Дати відповідь на запитання 1-2 з рубрики «Мислимо творчо і самостійно» ст.234

Основні тенденції розвитку літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту

&33 Розвиток літератури і мистецтва: домінуючі тенденції. Спорт у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.

1. Опрацювати & 33

2. Підготувати проект (презентація) по одному з напрямків мистецтва другої половини ХХ століття: література, музика, образотворче мистецтво і т.д

 

 

 

 

 

 

Завдання для дистанційного навчання з історії України, учитель Шемшук Т.А.

на період з 06.04 по 24.04. 2020

Виконані завдання направляти на електронну адресу tasia311274@ukr.net.

Запитання можна задавати по Вайберу 098 599 12 13

 

Клас

Тема уроку               

Джерела для опрацювання інформації

Домашнє завдання

5- А

 

Узагальнення з теми 5 «Дослідники історії»

  1. &29 Урок узагальнення

 

  1. Виконати письмово з 1 по 4 завдання

 

Тема 6. Усе має минуле

Праця і господарство: колись і сьогодні

  1. & 30 «Від воза до ракети: як змінювались заняття людей»

Відеоматеріали:

  1. «Найкращі винаходи людства» -

https://www.youtube.com/watch?v=oSebjndeGH4

  1. «8 винаходів України, які змінили світ»- https://www.youtube.com/watch?v=2hwJ6JbT7bU
  2. «Людина» - https://www.youtube.com/watch?time_continue=176&v=WfGMYdalClU&feature=emb_logo
  1. Опрацювати & 30;
  2. Виконати письмово завдання на ст. 163 (під ілюстраціями)
  3. Виконати письмово завдання на ст.164 («Поміркуймо»)
  4. Виконати письмово завдання 5 на ст.165 («Знаю нове»)

Практична робота «Місто та село. Заняття та умови життя населення в українських містах і селах в минулому»

& 31 Практична робота №6 Українські міста і села в минулому і тепер (етнографічні дослідження)

 

  1. Опрацювати &31
  2. Виконати письмово завдання на ст. 168-169 – «Колаж історичних фотографій»

7-А, Б

 

Розділ 5. Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство

Українські землі у складі Великого князівства Литовського

  1. & 19 Українські землі у складі Великого князівства Литовського.

Відеоматеріали:

  1. «Входження українських земель до складу Князівства Литовського (укр.) Історія України середніх віків.»

https://www.youtube.com/watch?v=j_SHV_VXr84

 

  1. Опрацювати & 19 (пункт 1-3)
  2. Виписати литовських князів та їх діяльність.

Кревська унія. Українські землі в складі Польської держави.

  1. & 19 Українські землі у складі Великого князівства Литовського.

Відеоматеріали:

  1. «Українські землі в складі Великого Князівства Литовського (укр.) Історія України середніх віків»

https://www.youtube.com/watch?v=w_SHNpEaIUs

  1. «Кревська унія: шлюб за політичним розрахунком | ЗНО ІСТОРІЯ УКРАЇНИ»

 

  1. Опрацювати & 19 (пункт 4-6)
  2. Порівняти становище українських земель у складі Великого князівства Литовського та Польщі (у вигляді таблиці)

Українські землі у складі Угорщини, Молдавії, Московії та Османської імперії. Кримське ханство

  1. & 20 Українські землі у складі Угорщини, Молдавії, Московії та Османської імперії. Кримське ханство.

Відеоматеріали:

  1. Українські землі у складі Угорщини, Молдавії, Московії та Османської імперії 1

https://www.youtube.com/watch?v=agSyCfbW-6Y

  1. «Як Московська держава почала землі збирати | ЗНО ІСТОРІЯ УКРАЇНИ»

https://www.youtube.com/watch?v=UtSBo8Q-lJk&list=PL_zDp5rG6HquL6bQ91H7XolONCSw3ySBH&index=10&t=0s

  1. «Як татари з козаками воювали | ЗНО ІСТОРІЯ УКРАЇНИ»

https://www.youtube.com/watch?v=lld6adZ-1D4

 

  1. Опрацювати & 20
  2. Виписати, які українські землі входили до Угорщини, Молдавії, Московії та Османської імперії. Кримське ханство.
  3. Дати відповідь на запитання: До яких наслідків призвели таторо-турецькі набіги на українські землі?

8 –А, Б,В

 

Лівобережна Україна в другій половині ХVІІІ столітті.

  1. & 34 Ліквідація гетьманства в Україні.

Відеоматеріали:

  1. «Ліквідація автономії Гетьманщини (укр.) ЗНО з історії України.»

https://www.youtube.com/watch?v=xZF4iZwqDeI

  1. «Україна за часів гетьмана Кирила Розумовського | Пишемо історію»

https://www.youtube.com/watch?v=y1vAlKXEknM

  1. Опрацювати & 34
  2. Письмово дати відповідь на запитання до документу «З указу Катерини ІІ…» ст. 245
  3. Письмово ст.246 – «Складіть ланцюжок історичних подій, що відображає ліквідацію залишків гетьманського устрою України»

Ліквідація Запорізької Січі.

  1. & 35 Ліквідація Запорізької Січі

Відеоматеріали:

  1. «Ліквідація Запорізької Січі I Пишемо історію»

https://www.youtube.com/watch?v=4fzcQAqYj5E

  1. «Історія гідності. Знищення Запорізької Січі»

https://www.youtube.com/watch?v=awxXt0MWuXs

  1. Опрацювати &35
  2. Письмово дати відповідь на запитання до документу «З маніфесту Катерини ІІ..»
  3. Письмово запитання 2-3 з рубрики «Домашнє завдання» ст. 255

Південноукраїнські землі й Крим у ХVІІІ ст.

  1. & 36 Південноукраїнські землі й Крим у ХVІІІ ст.

Відеоматеріали:

  1. «Країна. Історія українських земель. Крим 13/20»

https://www.youtube.com/watch?v=DF0BVQrlrkw&t=7s

  1. «Країна. Історія українських земель. Крим 14/20»

https://www.youtube.com/watch?v=2gu_FhdWZqU

 

  1. Опрацювати & 36
  2. Письмово ст.258 – «Складіть хронологічний ланцюжок подій, що призвели до ліквідації Кримського ханства»
  3. Письмово запитання 1-2 з рубрики «Домашнє завдання» ст. 262

Правобережна Україна та західноукраїнські землі

  1. & 37 Правобережна Україна та західноукраїнські землі у 20-60 рр. ХVІІІ ст.

Відеоматеріали:

  1. « Повстання гайдамаків 1768 року | Пишемо історію»

https://www.youtube.com/watch?v=6jU-hBkbStg

   3.  «Гайдамацький рух»

https://www.youtube.com/watch?v=W6vFBimRrAk

1.  Опрацювати & 37

2. Порівняйте діяльність ватажків народних рухів Максим Залізняк – Олекса Довбуш, результат запишіть у вигляді таблиці Пункти для порівняння : хронологічні межі, територія, рушійні сили(учасники повстань), причини, хід, наслідки.

11- Б

 

Суспільно-політичне життя України у 2005-2013 рр.

1. & 49-50 Суспільно-політичне життя України у 2005-2013 рр.

Відеоматеріали:

2. «Помаранчевій революції - 5 років!»

https://www.youtube.com/watch?v=iY4VpKWAD20

3. «Помаранчева революція»

https://www.youtube.com/watch?v=DBaQviWLFe4

1. Опрацювати & 49-50

2. Письмово дайте відповідь на запитання на ст. 239

Практичне заняття Державне будівництво в незалежній Україні

Відеоматеріали

1. «Незалежність, омріяна в віках | Пишемо історію»

https://www.youtube.com/watch?v=A6IH5eqNKDs

2. «Леонід Кравчук // Історії президентів України»

https://www.youtube.com/watch?time_continue=26&v=dDexYoPO-i0&feature=emb_logo

3. «Історія першого Президента Леоніда Кравчука: від тріумфу до капітуляції»

https://www.youtube.com/watch?v=rpbSYdIhxTY

4. «Леонід Кучма // Історії президентів України»

https://www.youtube.com/watch?v=XCVZGxHTFLo

5. «Леонід Кучма: чим запам'ятався другий Президент»

https://www.youtube.com/watch?v=NT2C-UE53ZM

6. «Віктор України Ющенко // Історії президентів»

https://www.youtube.com/watch?v=WpYzLvYj2gc

7. «Президент Ющенко: від месії українського народу до до політичного вигнанця»

https://www.youtube.com/watch?v=IfJ7Bj3ZHAw

8. «Непрощені. 2 серія. Розслідування про президентів: Ющенко, Янукович»

https://www.youtube.com/watch?v=xcNgcFjAr8k

9. «Непрощені. 1 серія. Розслідування про президентів: Кравчук, Кучма»

https://www.youtube.com/watch?v=3jIS2YcDAks

10.»Віктор Янукович, Диктатори»

https://www.youtube.com/watch?v=dvmtVZgYxdc

 

Скласти порівняльну табличку «Діяльність українських президентів» (від Кравчука до Януковича) Пункти порівняння: хронологічні межі президентства, прем’єр-міністри, зовнішня та внутрішня політика.

11-Б

Навчальний проект: «Найбільші  досягнення незалежної України»

 

Створити презентацію з переліком досягнень незалежної України (культура, наука, спорт, економіка  і т.д)

Розділ 6. Творення Нової України

Євромайдан. Революція Гідності.

1. & 51-52 Революція Гідності 2013-2014 рр.

Відеоматеріали:

2. «Президентство Януковича і Революція Гідності. ЗНО з історії України»

https://www.youtube.com/watch?v=lWRspDcE2Hs

3. «Євромайдан: Революція Гідності. Повна хронологія!»

https://www.youtube.com/watch?v=KWs62YiXPDA

4. «Революція Гідності I Пишемо історію»

https://www.youtube.com/watch?v=QTvgFOVB-Xs

5. «Ключові події Революції Гідності»

https://www.youtube.com/watch?v=Jr20Tw0KbnU

1. Опрацювати & 51-52

2. Письмово дайте відповідь на запитання на ст. 249

 

 

Завдання для дистанційного навчання з  всесвітньої історії , учитель Шемшук Т.А.

на період з 06.04 по 24.04. 2020

Виконані завдання направляти на електронну адресу tasia311274@ukr.net.

Запитання можна задавати по Вайберу 098 599 12 13

 

Клас

Дата

Час

 

Тема уроку

Джерела для опрацювання інформації

Домашнє завдання

6 - Б

 

 

 

Яким було повсякденне життя римлян

1. & 51 Яким було повсякденне життя римлян

Відеоматеріали:

2. «Давній Рим - столиця світу, Вічне місто (укр.) Давня Греція та Рим»

https://www.youtube.com/watch?v=_53oBQpeOqs

3. «Архітектура і будівництво в Давньому Римі (укр.) Давня Греція та Рим»

https://www.youtube.com/watch?v=uRoCgy4ok0c

4. «Римська сім'я та виховання дітей в Давньому Римі (укр.) Давня Греція та Рим»

https://www.youtube.com/watch?v=25OJgQYYofI

5.»Життя підлітка у Стародавньому Римі [TedEd|MARIUS GROUP»

https://www.youtube.com/watch?v=4QWAWWPo9HU

1. Опрацювати & 51;

2. Письмово завдання 5, ст. 234

3. Письмово «Домашнє завдання» ст.234

 

 

У чому особливість Римської імперії в ІІІ – на початку ІV ст..

1. & 52 У чому особливість Римської імперії в ІІІ – на початку ІV ст..

Відеоматеріали:

2. «Римська імперія, 2018р»

https://www.youtube.com/watch?v=Gw2EwV5RPy0

1. Опрацювати & 52;

2. Виписати з пункту 1 причини кризи в Римській імперії.

3. Порівняйте діяльність імператорів Діоклетіана і Костянтина (оформити у вигляді таблички)

 

 

Коли і як виникло християнство

1. & 53 Коли і як виникло християнство

Відеоматеріали:

2. «Виникнення християнства (укр.) Давня Греція та Рим»

https://www.youtube.com/watch?v=46knSJKrJIc

3. «Історія християнства: Римська імперія & Іудеї VS християни (1 частина)»

https://www.youtube.com/watch?v=wcNbHrskz1c

1. Опрацювати & 53

2. Письмово відповідь на запитання 3-4 ст. 242

 

 

Практичне заняття У чому цінність культури Стародавнього Риму

& 54 Практичне заняття У чому цінність культури Стародавнього Риму

1. Дати відповідь на запитання у пунктах 1-2 (номера запитань блакитним кольором)

2. У пункті 3 заповнити табличку.

 

 

 

Чому занепала Західна Римська імперія

1. & 55 Чому занепала Західна Римська імперія

Відеоматеріали:

2. Урок на тему: Занепад Західної Римської імперії

https://www.youtube.com/watch?v=sowSGrK1uPY

3. «Discovery: Невідома історія Риму»

https://www.youtube.com/watch?v=8F_3NIHXSVQ

4. «Початок середньовіччя - Переселення народів (частина 1)»

https://www.youtube.com/watch?v=P4A_lVqEVXA

5. «Початок середньовіччя - Переселення народів (частина 2)»

https://www.youtube.com/watch?v=bn_SqsMaf40

1. Опрацювати & 55

2. Письмово «Домашнє завдання» ст.. 250

 

 

Практичне заняття Що можна дізнатися з історичних джерел про господарство та суспільне життя і духовний світ давніх слов’ян.

  1. & 56-57 Практичне заняття Що можна дізнатися з історичних джерел про господарство та суспільне життя і духовний світ давніх слов’ян.

Відеоматеріали:

  1. «Походження й розселення давніх слов'ян (укр.) ЗНО з історії України»

https://www.youtube.com/watch?v=VlqZ-T73K9g

1. Дати відповідь на запитання у пунктах 1-4 (питання перед текстом)

 

7-А,Б

 

 

 

Новгородська боярська республіка. Александр Невський

& 17 Північно-східна Русь. Утворення та зміцнення Московської держави

  1. Опрацювати & 17 (п 1-3)
  2. Дати відповідь на запитання 9-10, 15 ст.192

 

 

Московська держава у ХІІ – ХVст.

& 17 Північно-східна Русь. Утворення та зміцнення Московської держави

  1. Опрацювати & 17 (п 4-7)
  2. Дати відповідь на запитання 11
  3. Напишіть про діяльність Івана ІІІ  ст. 192

 

 

Практичне заняття «Виникнення слов’янської писемності. Кирило і Мефодій»

  1. Практичне заняття «Виникнення слов’янської писемності. Кирило і Мефодій» ст.192-194

Відеоматеріали:

  1. «Кирило і Мефодій"

https://www.youtube.com/watch?v=ogHjAloIhUU

Письмово дати відповідь на запитання 2-3 (номери завдань червоним кольором)

8 -А,Б,В

 

 

 

Міжнародні відносини ХVІІІ ст.

  1. & 24 Європейські конфлікти та війни ХVІІІ ст.

Відеоматеріали:

  1. «Міжнародні відносини у ХVIII столітті (8 клас)»

https://www.youtube.com/watch?v=oTj1hn2sXqs

1.            Опрацювати & 24. 2. Виписати міжнародні конфлікти  ХVІІІ ст., вказавши хронологічні межі, країни учасниці і результат

 

 

Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність. Утворення США

  1. & 25 Північна Америка. Народження нової держави.

Відеоматеріали:

  1. «Північна Америка народження нової держави»

https://www.youtube.com/watch?v=hV34oZ8fPnc

  1. «Утворення США. Війна англійських колоній в Північній Америці за незалежність (8 клас)»

https://www.youtube.com/watch?v=wPPl3QELNQI

  1. «Війна американських колоній Англій за незалежність і утворення США»

https://www.youtube.com/watch?v=SfX_9mi4aEk

 

  1. Опрацювати & 25
  2. Дати відповідь на запитання 8-9 ст.213
  3. Виконати завдання «Творчо працюємо» ст. 214

11 - Б

 

 

 

Розділ 6 Повсякденне життя і культура

Основні напрямки науково-технічної революції в другій половині ХХ століття.

  1. &32 Постіндустріальне (інформаційне) суспільство. Науково-технічна революція

Відеоматеріали:

  1. «Чи існує межа науково-технічного прогресу? [TED-Ed]»

https://www.youtube.com/watch?v=zCnjFhn-iAA&list=PLzYA4T7rnyZNoSg-vUKVP21uB02xSu5Au&index=147

  1. «ГЛОБАЛЬНЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ СУСПІЛЬСТВО. Фільм Валерія Бебика»

 

 

  1. Опрацювати & 32
  2. Підготувати презентацію на одну з тем: «Інтерне. Віртуальна реальність» , «Найбільші досягнення людства в другій половині ХХ – початку ХХІ століття»

 

 

Зміни в соціальній структурі суспільства, якості життя людей провідних країн світу та країн, що розвиваються

&32 Постіндустріальне (інформаційне) суспільство. Науково-технічна революція

1.   Опрацювати & 32

2. Порівняти систему освіти України з трьома країнами світу на вибір учня

 

 

Завдання з 12.03 - 03.04

Історія України

5-А       

&27 , письмово ст.148 – «Діємо: практичні завдання»

&28 – практична робота.

6-Б

&43, письмово завдання 1 «Перевірте засвоєне на уроці» та 1-2 «Домашнє завдання» ст.200.

&44, письмово «Домашнє завдання» ст.205

&45, письмово «Домашнє завдання» ст.210

&46, підготувати повідомлення про одного з римських богів.

&47, письмово « Домашнє завдання» ст.218

7-А

Практичне завдання ст.152 ( 1); 2); 3); і 3)

& 17, виписати про князя Любарта ( основні досягнення).

&18, скласти таблицю по культурі ст.169 завдання 12.

Тести ст.170-171

7-Б

& 17, виписати про князя Любарта ( основні досягнення).

&18, скласти таблицю по культурі ст.169 завдання 12.

Тести ст.170-171

8-А,Б,В

& 32, письмово відповідь на питання 1-7 «Перевірте засвоєне на уроці» ст.233  

Письмово завдання «Перевірте свої знання з розділу IV «Українські землі наприкінці 50 -х не. ХVІІ – на початку ХVIii ст.»

&33, письмово ст.214. «Домашнє завдання»

11-Б

& 43-46, письмово завдання ст.220

& 47-48, письмово завдання ст.231

 

Всесвітня історія

7-А

& 15, письмово завдання 14 ст.155 ( табличка)

Тести ст.159-160

&16., письмово завдання 12 ст.177

7-Б

& 15, письмово завдання 14 ст.155 ( табличка)

Тести ст.159-160

Практичне заняття ст.156-157 (3-6 завдання)

8-А,В

& 22, письмово завдання 1 (табличка) ст. 189, повідомлення про одного з французьких просвітителів.

& 23, письмово завдання 1 (табличка) ст.198.

8-Б

Практичне заняття: порівняти діяльність двох історичних осіб Росії – Івана IV та Петра І

& 22, письмово завдання 1 (табличка) ст. 189, повідомлення про одного з французьких просвітителів.

& 23, письмово завдання 1 (табличка) ст.198.

11 -Б

& 28, виписати міжнародні кризи другої половини XX початку ХХІ століття.

&29, письмово питання 1-10, ст 214.

Категорія: Дистанційне навчання | Переглядів: 2441 | Додав: GLM | Рейтинг: 3.7/3
Всього коментарів: 0
avatar