Головна » 2020 » Травень » 11 » Завдання з інформатики, учитель Самойлова О.В. До 27.05
3:35 PM
Завдання з інформатики, учитель Самойлова О.В. До 27.05
Клас Дата Тема уроку Джерела Домашнє завдання
5 15/05(Б) 14/05(В) Вкладені алгоритмічні структури гугл-диск https://drive.google.com/open?id=1_TTxA_Mm8_DSb6KgaZI4yUnvWJiOdgto
5 18/05(А) 19/05(Б) 21/05(В) Вкладені алгоритмічні структури гугл-диск https://drive.google.com/open?id=1_TTxA_Mm8_DSb6KgaZI4yUnvWJiOdgto
5 25/05(А) 26/05(Б) Повторення гугл-диск https://drive.google.com/open?id=1_TTxA_Mm8_DSb6KgaZI4yUnvWJiOdgto
         
         
6 15/05(Б) 14/05(В) Вкладені алгоритмічні структури гугл-диск https://drive.google.com/open?id=1rZC7MgJQp7pul3DueYjd_Q60EjxTIgyd
6 18/05(А) 19/05(Б) 21/05(В) Вкладені алгоритмічні структури гугл-диск https://drive.google.com/open?id=1rZC7MgJQp7pul3DueYjd_Q60EjxTIgyd
6 25/05(А) 26/05(Б) Повторення гугл-диск https://drive.google.com/open?id=1rZC7MgJQp7pul3DueYjd_Q60EjxTIgyd
         
         
7 13/05 Розробка учнівських проєктів гугл-диск https://drive.google.com/open?id=1KajozW1WIujLpH8pwuix_QhRqx_9yICR
7 20/05 Огляд учнівських проєктів гугл-диск https://drive.google.com/open?id=1KajozW1WIujLpH8pwuix_QhRqx_9yICR
7 27/05 Огляд учнівських проєктів гугл-диск https://drive.google.com/open?id=1KajozW1WIujLpH8pwuix_QhRqx_9yICR
         
         
8 13,14/05(А) 15/05(Б) 15/05(В) Розв’язування компетентнісної задачі гугл-диск https://drive.google.com/open?id=1pvihepjb38rbRFHBhLO_mwPbZK-HWxaS
8 20,21/05(А) 18,22/05(Б) 19,22/05(В) Розв’язування компетентнісної задачі гугл-диск https://drive.google.com/open?id=1pvihepjb38rbRFHBhLO_mwPbZK-HWxaS
8 27/05(А) 25/05(Б) 26/05(В) Розв’язування компетентнісної задачі гугл-диск https://drive.google.com/open?id=1pvihepjb38rbRFHBhLO_mwPbZK-HWxaS
         
         
9 15/05(А) 13,14/05(Б)  13,15/05(В,Г) Розв’язування компетентнісної задачі гугл-диск https://drive.google.com/open?id=1NFXBWNFHr6B1u0_GJj4YYDMnQpNHCOYg
9 22/05(А) 20,21/05(Б) 20,22/05(В,Г) Розв’язування компетентнісної задачі гугл-диск https://drive.google.com/open?id=1NFXBWNFHr6B1u0_GJj4YYDMnQpNHCOYg
9 27/05(Б,В,Г) Повторення гугл-диск https://drive.google.com/open?id=1NFXBWNFHr6B1u0_GJj4YYDMnQpNHCOYg
         
         
10 15/05 Передавання електронних документів. Забезпечення конфіденційності електронних документів гугл-диск https://drive.google.com/open?id=1pbhidYVMLiGEURyb4uvY62FsRLKgj9vH
10 22/05 Маніпулювання електронними документами. Електронний офіс гугл-диск https://drive.google.com/open?id=1pbhidYVMLiGEURyb4uvY62FsRLKgj9vH
10 25/05 Маніпулювання електронними документами. Електронний офіс гугл-диск https://drive.google.com/open?id=1pbhidYVMLiGEURyb4uvY62FsRLKgj9vH
         
         
11 13/05(А) 14,15/05(Б) Ідентифікація та аутентифікація користувачів гугл-диск https://drive.google.com/open?id=13vx7Lgs7Ie60GVlbeg1uEvsAYLSe60aE
11 20,22/05(А) 21/05(Б) Віртуальні приватні мережі. (VPN) гугл-диск https://drive.google.com/open?id=13vx7Lgs7Ie60GVlbeg1uEvsAYLSe60aE

 

 

 

3 класи

28.05

Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів.

Додаток

05.05

Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах.

Додаток

Додаток 2

12.05

Утворення нового слайду, текстового вікна/поля.

Додаток

19.05

Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.

Додаток

26.05

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

Додаток

4 класи

30.04

Зберігання інформації. Носії інформації.

Додаток

07.05

Кодування інформації. Кодування та декодування інформації.

Додаток

Додаток2

14.05

Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.

Додаток

21.05

Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр.

Додаток

 

Клас

Дата

Тема уроку

Джерела для опрацювання інформації

Домашнє завдання

5

27/04(А)

28/04(Б)

30/04(В)

 

Алгоритми з повтореннями і розгалуженнями

Гугл-диск

Якщо посилання не відкривається – скопіюйте і вставте в адресний рядок браузера

https://drive.google.com/open?id=1_TTxA_Mm8_DSb6KgaZI4yUnvWJiOdgto

 

5

04/05(А)

05/05(Б)

07/05(В)

Алгоритми з повтореннями і розгалуженнями

Гугл-диск

Якщо посилання не відкривається – скопіюйте і вставте в адресний рядок браузера

https://drive.google.com/open?id=1_TTxA_Mm8_DSb6KgaZI4yUnvWJiOdgto

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

27/04(А)

28/04(Б)

30/04(В)

Вкладені алгоритмічні структури розгалуження

Гугл-диск

Якщо посилання не відкривається – скопіюйте і вставте в адресний рядок браузера

https://drive.google.com/open?id=1rZC7MgJQp7pul3DueYjd_Q60EjxTIgyd

 

6

04/05(А)

05/05(Б)

07/05(В)

Вкладені алгоритмічні структури повторення

Гугл-диск

Якщо посилання не відкривається – скопіюйте і вставте в адресний рядок браузера

https://drive.google.com/open?id=1rZC7MgJQp7pul3DueYjd_Q60EjxTIgyd

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

29/04

Доповнення гри рівнями

Гугл-диск

Якщо посилання не відкривається – скопіюйте і вставте в адресний рядок браузера

https://drive.google.com/open?id=1KajozW1WIujLpH8pwuix_QhRqx_9yICR

 

7

06/05

Доповнення гри лічильником

Гугл-диск

Якщо посилання не відкривається – скопіюйте і вставте в адресний рядок браузера

https://drive.google.com/open?id=1KajozW1WIujLpH8pwuix_QhRqx_9yICR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

29,30/04(А)

27/04(Б)

28/04(В)

Сучасні сервіси Інтернету

Гугл-диск

Якщо посилання не відкривається – скопіюйте і вставте в адресний рядок браузера

https://drive.google.com/open?id=1pvihepjb38rbRFHBhLO_mwPbZK-HWxaS

 

8

6,7/05(А)

4,8/05(Б)

5,8/05(В)

Інструменти пошуку в Інтернеті

Гугл-диск

Якщо посилання не відкривається – скопіюйте і вставте в адресний рядок браузера

https://drive.google.com/open?id=1pvihepjb38rbRFHBhLO_mwPbZK-HWxaS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

8/05(А)

29,30/04(Б)

29/04(В) 29/04(Г)

Розв’язування компетентнісної задачі з теми «Презентації»

Гугл-диск

Якщо посилання не відкривається – скопіюйте і вставте в адресний рядок браузера

https://drive.google.com/open?id=1NFXBWNFHr6B1u0_GJj4YYDMnQpNHCOYg

9

15/05(А)

6,7/05(Б)

6,8/05(В)

6,8/05(Г)

Розв’язування компетентнісної задачі з теми «Дистанційне навчання»

Гугл-диск

Якщо посилання не відкривається – скопіюйте і вставте в адресний рядок браузера

https://drive.google.com/open?id=1NFXBWNFHr6B1u0_GJj4YYDMnQpNHCOYg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

27/04

Технічні засоби обробки документів та інформації.

Гугл-диск

Якщо посилання не відкривається – скопіюйте і вставте в адресний рядок браузера

https://drive.google.com/open?id=1pbhidYVMLiGEURyb4uvY62FsRLKgj9vH

10

4,8/05

Засоби створення, зберігання, обробки, копіювання і транспортування документів.

Гугл-диск

Якщо посилання не відкривається – скопіюйте і вставте в адресний рядок браузера

https://drive.google.com/open?id=1pbhidYVMLiGEURyb4uvY62FsRLKgj9vH

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

29/04(А)

30/04(Б)

Основні захисні механізми, які реалізуються в рамках різних засобів і заходів захисту.

Гугл-диск

Якщо посилання не відкривається – скопіюйте і вставте в адресний рядок браузера

https://drive.google.com/open?id=13vx7Lgs7Ie60GVlbeg1uEvsAYLSe60aE

 

11

6,8/05(А)

7/05(Б)

Ідентифікація та аутентифікація користувачів.

Гугл-диск

Якщо посилання не відкривається – скопіюйте і вставте в адресний рядок браузера

https://drive.google.com/open?id=13vx7Lgs7Ie60GVlbeg1uEvsAYLSe60aE

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання з 06.04 - 24.04 

Клас

Дата

Тема уроку

Джерела для опрацювання інформації

Домашнє завдання

5

6.04(А)

7.04(Б)

9.04(В)

 

Розгалуження

Презентація «Як встановити Скретч»

 

 

1. Скористайтесь презентацією і встановіть на свій комп’ютер програму Скретч.

2. Відкрийте документ із практичною роботою за посиланням

 

3. Виконайте практичну роботу.

4. Проєкт збережіть у своєму комп’ютері.

5

13.04(А)

14.04(Б)

16.04(В)

Повторення відомої кількості (цикл з лічильником)

Відео

 

 

1. Відкрийте документ із практичною роботою за посиланням

 

2. Прочитайте теоретичні відомості.

3. Виконайте практичну роботу.

4. Проєкт збережіть у своєму комп’ютері.

5

Пасха(А)

21.04(Б)

23.04(В)

Повторення з умовою (цикл з умовою)

Відео

 

1. Відкрийте документ із практичною роботою за посиланням

2. Прочитайте теоретичні відомості.

3. Виконайте практичну роботу.

4. Проєкт збережіть у своєму комп’ютері.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

6.04(А)

7.04(Б)

9.04(В)

Повторення відомої кількості (цикл з лічильником)

Презентація «Як встановити Скретч»

Відео

https://youtu.be/jMBoNtrpScA

 

1. Скористайтесь презентацією і встановіть на свій комп’ютер програму Скретч.

2. Відкрийте документ із практичною роботою

3. Виконайте практичну роботу.

4. Проєкти збережіть на своєму комп’ютері.

 

6

13.04(А)

14.04(Б)

16.04(В)

Повторення з умовою (цикл з умовою)

Відео

https://youtu.be/WG3TysA3hFo

1. Відкрийте документ із практичною роботою

2. Виконайте практичну роботу.

3. Проєкти збережіть на своєму комп’ютері.

6

Пасха(А)

21.04(Б)

23.04(В)

Основні алгоритмічні структури (підсумок)

 

1. Відкрийте гугл-форму

2. Пройдіть опитування.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

8.04 (А,Б,В)

Взаємодія двох об’єктів у Скретч

Презентація «Як встановити Скретч»

 

 

1. Скористайтесь презентацією і встановіть на свій комп’ютер програму Скретч.

2. Відкрийте документ із практичною роботою

3. Виконайте практичну роботу.

4. Роботу збережіть на своєму комп’ютері з ім’ям Взаємодія_Прізвище і надішліть на пошту учителю evsamoylova2016@gmail.com

7

15.04 (А,Б,В)

Рух з перешкодами у Скретч

 

1. Відкрийте документ із практичною роботою

2. Виконайте практичну роботу.

3. Роботу збережіть на своєму комп’ютері з ім’ям Рух_Прізвище.

7

22.04 (А,Б,В)

Створення ігрового проєкту

 

1. Відкрийте документ із практичною роботою

2. Виконайте практичну роботу.

3. Роботу збережіть на своєму комп’ютері з ім’ям 1Гра_Прізвище.

4. Чи сподобалось вам створювати гру у Скретч?

4. Прикріпіть відповідь з прізвищем у нотатку на Jamboard

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

8,9 квіт (А)

6,10 квіт (Б)

7,10 квіт (В)

Інформатика та інформаційні технології. Інформаційні системи.

Документ

1. Опрацювати документ.

2. Усно дати відповіді на питання для самоперевірки.

3. Виконати після параграфа вправу 1.

4. Надіслати  на пошту учителя evsamoylova2016@gmail.com

8

15 квіт (А)

17 квіт(Б)

14 квіт(В)

Освітні інформаційні  технології

Документ

 

 

 

1. Опрацювати документ.

2. Усно дати відповіді на питання для самоперевірки.

3.Завантажити презентацію

4. Самостійно заповнити останні 6 слайдів.

5. Надіслати для перевірки  на пошту учителя evsamoylova2016@gmail.com

8

16,22 квіт (А)

24 квіт (Б)

17,21 квіт (В)

Комп’ютерні мережі. Адресація в мережі.

Документ

 

 

1. Опрацювати документ.

2. Усно дати відповіді на питання для самоперевірки.

3. Виконайте практичну роботу, записавши відповіді у зошит.

4. Сфотографуйте відповіді.

5. Надішліть учителю для перевірки на пошту evsamoylova2016@gmail.com

 

8

23 квіт(А)

24 квіт(Б)

24 квіт(В)

Структура Інтернету. Передавання даних в мережі Інтернет

Презентація 

 

 

1. Опрацювати презентацію.

2. Виконайте завдання на останньому слайді презентації

3. Надсилати результати не потрібно.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

10 квіт (А)

8,9 квіт (Б)

8,10 квіт (В,Г)

 

Розв’язування компетентнісної задачі з теми «Комп’ютерні публікації»

Інтернет

1. Створити буклет на тему «Як уберегтись від коронавірусу». Якщо на комп’ютері немає програми MS Publisher, то можна використати гугл-документ, розділивши документ на три колонки. Тільки пам’ятайте, що в буклеті дві сторінки!

2. Зберегти з ім’ям Буклет_Прізвище.

3. Надіслати учителю на пошту evsamoylova2016@gmail.com

9

17 квіт (А)

15,16 квіт (Б)

15,17 квіт (В,Г)

Розв’язування компетентнісної задачі з теми «Текстовий редактор»

Документ

 

 

1. Пройти опитування через форму

 

9

24 квіт (А)

22,23 квіт (Б)

22,24 квіт (В,Г)

 

Розв’язування компетентнісної задачі з теми «Інформаційні технології»

Підручник §2

 

1. Опрацювати параграф підручника. Завантажити презентацію

2. Самостійно заповнити останні 6 слайдів.

3. Надіслати для перевірки  на пошту учителя evsamoylova2016@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

6.04 і 10.04

Реквізити документа

Презентація

 

1. Завантажити презентацію.

2. Ознайомитись із презентацією.

3. На останньому слайді виконати завдання.

4. Надіслати роботу на пошту учителю. evsamoylova2016@gmail.com

10

17.04

Бланки документів

Документ

1. Відкрити документ

2. Виконати завдання

3. Надіслати роботу на пошту учителю evsamoylova2016@gmail.com

10

24.04

Правила та вимоги оформлення письмової роботи

Документ

 

1. Відкрити документ.

2. Виконати письмове завдання.

3. Пройти опитування через форму

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

8,10 квіт (А)

9 квіт (Б)

Інформаційні відносини

Інтернет-ресурс  https://studfile.net/preview/7093135/page:25/

(якщо посилання не відкривається – скопіюйте і вставте у адресний рядок браузера)

 

1. Оформити основні поняття теми у вигляді творчої схеми (карти знань). Програму підібрати самостійно (Paint, MS Word, MS PowerPoint, Google-малюнки та ін.).

2. Файл надіслати на пошту учителю.

11

15 квіт (А)

16 квіт (Б)

Інформаційна безпека
Переваги і недоліки різних заходів захисту

 

Презентація 

 

1. Відкрийте презентацію,ознайомтесь з нею.

2. Дайте письмові відповіді з презентації на питання в зошиті.

2. Сфотографуйте.

3. Прикріпіть фото на Jamboard

11

22,24 квіт (А)

23 квіт (Б)

Правові основи забезпечення безпеки ІТ

Інтернет-ресурс

 

1. Ознайомитись із законами і нормативними актами щодо захисту інформації,.

2. Результати занести у таблицю за посиланням (відкрити у Гугл-таблицях)

 

 

 

 

 

 

16-23 березня (1 тиждень)

Клас

Опис завдання

11-А, Б

Створити презентацію, підписати своїм прізвищем, ім’ям та надіслати на пошту учителю evsamoylova2016@gmail.com

Питання для презентації:

  1. Інформаційні відносини.
  2. Технічні засоби добування інформації.
  3. Програмні засоби добування інформації.

10-А

Створити документ Word, занести в нього відповіді на питання, підписати своїм прізвищем, ім’ям та надіслати на пошту учителю evsamoylova2016@gmail.com

Питання

  1. Створення бібліографічних списків у Word.
  2. Створення  покажчиків у Word.

9-А, Б, В, Г

Знайти в Інтернеті і перекреслити в зошит алгоритм сортування елементів масиву вибором і алгоритм сортування елементів масиву обміном.

8-А, Б, В

Опрацювати п. 6.2 підручника, виписати в зошит визначення.

7-А, Б, В

Придумати і записати в зошит сценарій алгоритму взаємопов’язаної дії двох виконавців.

5А, Б, В

Опрацювати презентації та виконати завдання

6А, Б, В Опрацювати презентації та виконати завдання

 

Категорія: Дистанційне навчання | Переглядів: 1854 | Додав: GLM | Рейтинг: 4.2/5
Всього коментарів: 0
avatar