Головна » 2020 » Травень » 11 » Завдання з інформатики, учитель Миколаєнко Г.Л. До 27.05
3:35 PM
Завдання з інформатики, учитель Миколаєнко Г.Л. До 27.05

Завдання до 27.05 

Клас Дата Тема уроку Джерела Домашнє завдання
5 15/05(Б) 14/05(В) Вкладені алгоритмічні структури гугл-диск https://drive.google.com/open?id=1_TTxA_Mm8_DSb6KgaZI4yUnvWJiOdgto
5 18/05(А) 19/05(Б) 21/05(В) Вкладені алгоритмічні структури гугл-диск https://drive.google.com/open?id=1_TTxA_Mm8_DSb6KgaZI4yUnvWJiOdgto
5 25/05(А) 26/05(Б) Повторення гугл-диск https://drive.google.com/open?id=1_TTxA_Mm8_DSb6KgaZI4yUnvWJiOdgto
         
         
6 15/05(Б) 14/05(В) Вкладені алгоритмічні структури гугл-диск https://drive.google.com/open?id=1rZC7MgJQp7pul3DueYjd_Q60EjxTIgyd
6 18/05(А) 19/05(Б) 21/05(В) Вкладені алгоритмічні структури гугл-диск https://drive.google.com/open?id=1rZC7MgJQp7pul3DueYjd_Q60EjxTIgyd
6 25/05(А) 26/05(Б) Повторення гугл-диск https://drive.google.com/open?id=1rZC7MgJQp7pul3DueYjd_Q60EjxTIgyd
         
         

2 класи

27.04

Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях; об’єднання предметів у групи, вилучення зайвого за певними ознаками.

Додаток

Додаток 2

04.05

Робота з комп‘ютерними програмами на розвиток логічного мислення.

Додаток

Додаток 2

11.05

Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення  різних предметів.

Додаток

Додаток 2

18.05

Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр.

Робота з розвиваючими програмами.

Додаток

Додаток2

25.05

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

Додаток

3 класи

28.05

Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів.

Додаток

05.05

Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах.

Додаток

Додаток 2

12.05

Утворення нового слайду, текстового вікна/поля.

Додаток

19.05

Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.

Додаток

26.05

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

Додаток

4 класи

30.04

Зберігання інформації. Носії інформації.

Додаток

07.05

Кодування інформації. Кодування та декодування інформації.

Додаток

Додаток2

14.05

Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.

Додаток

21.05

Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр.

Додаток

 

5-6 класи

Усі практичні роботи надсилайте на пошту galina13138@gmail.com

Клас

Дата

Тема уроку

Джерела для опрацювання інформації

Домашнє завдання

5

27/04(А)

28/04(Б)

30/04(В)

 

Алгоритми з повтореннями і розгалуженнями

Гугл-диск

Якщо посилання не відкривається – скопіюйте і вставте в адресний рядок браузера

https://drive.google.com/open?id=1_TTxA_Mm8_DSb6KgaZI4yUnvWJiOdgto

 

5

04/05(А)

05/05(Б)

07/05(В)

Алгоритми з повтореннями і розгалуженнями

Гугл-диск

Якщо посилання не відкривається – скопіюйте і вставте в адресний рядок браузера

https://drive.google.com/open?id=1_TTxA_Mm8_DSb6KgaZI4yUnvWJiOdgto

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

27/04(А)

28/04(Б)

30/04(В)

Вкладені алгоритмічні структури розгалуження

Гугл-диск

Якщо посилання не відкривається – скопіюйте і вставте в адресний рядок браузера

https://drive.google.com/open?id=1rZC7MgJQp7pul3DueYjd_Q60EjxTIgyd

 

6

04/05(А)

05/05(Б)

07/05(В)

Вкладені алгоритмічні структури повторення

Гугл-диск

Якщо посилання не відкривається – скопіюйте і вставте в адресний рядок браузера

https://drive.google.com/open?id=1rZC7MgJQp7pul3DueYjd_Q60EjxTIgyd

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання з 06.04 - 24.04 

2-4 класи

Дата

Тема

Джерела

2 класи

16.03

Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці.

1. Додаток

30.03

Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій.

1. Додаток

06.04

Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.

1. Додаток

2. Додаток

13.04

Порівняння двох або більше предметів.

1. Додаток

20.04

Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів. Визначення ознак предметів, впізнавання предметів за даними ознаками. Складові частини предметів.

Додаток

3 класи

17.03

Доповнення текстів зображеннями.

1. Додаток

2. Додаток

31.03

Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць.

1. Додаток

2. Додаток

07.04

Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів).

1. Додаток

2. Додаток

3. Додаток

14.04

Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування.

 

21.04

Середовище створення презентацій.

1. Додаток

2. Додаток

3. Додаток

4. Додаток

4 класи

19.03

Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами.

1. Додаток

02.04

Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації.

1. Додаток

2. Додаток

3. Додаток

09.04

Складові комп’ютера.

1. Додаток

2. Додаток

3. Додаток

4. Додаток

16.04

Пристрої введення та виведення інформації.

1. Додаток

2. Додаток

3. Додаток

23.04

Зберігання інформації. Носії інформації.

1. Додаток

2. Додаток

3. Додаток

 

5 - 6 класи

Клас

Дата

Тема уроку

Джерела для опрацювання інформації

Домашнє завдання

5АБВ

6.04(А)

7.04(Б)

9.04(В)

 

Розгалуження

Презентація «Як встановити Скретч»

 

 

1. Скористайтесь презентацією і встановіть на свій комп’ютер програму Скретч.

2. Відкрийте документ із практичною роботою за посиланням

 

3. Виконайте практичну роботу.

4. Проєкт збережіть у своєму комп’ютері.

5АБВ

13.04(А)

14.04(Б)

16.04(В)

Повторення відомої кількості (цикл з лічильником)

Відео

 

 

1. Відкрийте документ із практичною роботою за посиланням

 

2. Прочитайте теоретичні відомості.

3. Виконайте практичну роботу.

4. Проєкт збережіть у своєму комп’ютері.

5АБВ

Пасха(А)

21.04(Б)

23.04(В)

Повторення з умовою (цикл з умовою)

Відео

 

1. Відкрийте документ із практичною роботою за посиланням

2. Прочитайте теоретичні відомості.

3. Виконайте практичну роботу.

4. Проєкт збережіть у своєму комп’ютері.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6АБВ

6.04(А)

7.04(Б)

9.04(В)

Повторення відомої кількості (цикл з лічильником)

Презентація «Як встановити Скретч»

Відео

https://youtu.be/jMBoNtrpScA

 

1. Скористайтесь презентацією і встановіть на свій комп’ютер програму Скретч.

2. Відкрийте документ із практичною роботою

3. Виконайте практичну роботу.

4. Проєкти збережіть на своєму комп’ютері.

 

6АБВ

13.04(А)

14.04(Б)

16.04(В)

Повторення з умовою (цикл з умовою)

Відео

https://youtu.be/WG3TysA3hFo

1. Відкрийте документ із практичною роботою

2. Виконайте практичну роботу.

3. Проєкти збережіть на своєму комп’ютері.

6АБВ

Пасха(А)

21.04(Б)

23.04(В)

Основні алгоритмічні структури (підсумок)

 

1. Відкрийте гугл-форму

2. Пройдіть опитування.

 

 

Завдання з 12.03 - 03.04

Працювати з телефона не вийде, використовуйте комп'ютер!

5А, Б, В класи

Опрацювати презентації, відповіді на запитання записати у зошит.

Для вивчення команд допоможе перехід за посиланням, це Scratch онлайн

Створіть проект у Scratch з написанням об'ємних літер - Г, Т, Н - Scratch онлайн

Використовуйте команди: 

Повернути в напрямку Вгору, Вниз, Вправо, Вліво

Переміститись на ..... кроків

Опустити олівець

Задати колір олівця

Підняти олівець

У Scratch онлайн немає блоку Олівець, але його можна підключити як розширення

Приклад об'ємної букви

Збережені проекти надсилайте на пошту galina13138@gmail.com

 

6А, Б, В класи

Опрацювати презентації, правила і відповіді на запитання записати у зошит.

 

Практична робота.

Спробуйте реалізувати блок-схему переходу дороги по пішохідному переходу у середовищі Scratch. (Початок блок-схеми у презентації)

Збережений проект надсилайте на пошту galina13138@gmail.com

Категорія: Дистанційне навчання | Переглядів: 1465 | Додав: GLM | Рейтинг: 4.4/9
Всього коментарів: 0
avatar