Головна » 2020 » Квітень » 30 » Завдання з інформатики, учитель Кубишева З.Ф. До 27.05
9:21 PM
Завдання з інформатики, учитель Кубишева З.Ф. До 27.05

Завдання з інформатики, учитель Кубишева З.Ф. До 27.05.2020

Клас

Дата

Час

Тема уроку

Джерела для опрацювання інформації

Домашнє завдання

7-А

7-Б

7-В

29.04

29.04

29.04

08.30

09.25

10.25

Реалізація програмного проєкту відповідно до розробленого сценарію.

Доповнення гри рівнями

Джерела (натисніть на слово «джерела», щоб переглянути)

Домашнє завдання (натисніть, щоб переглянути)

7-А

7-Б

7-В

06.05

06.05

06.05

08.30

09.25

10.25

Реалізація програмного проєкту відповідно до розробленого сценарію.

Доповнення гри лічильником

Джерела (натисніть на слово «джерела», щоб переглянути)

Домашнє завдання (натисніть, щоб переглянути)

7-А

7-Б

7-В

13.05

13.05

13.05

08.30

09.25

10.25

Розробка учнівських проєктів

Джерела (натисніть на слово «джерела», щоб переглянути)

Домашнє завдання (натисніть, щоб переглянути)

7-А

7-Б

7-В

20.05

20.05

20.05

08.30

09.25

10.25

Огляд учнівських проєктів

Джерела  (натисніть на слово «джерела», щоб перейти за переглянути)

Домашнє завдання (натисніть, щоб переглянути)

7-А

7-Б

7-В

27.05

27.05

27.05

08.30

09.25

10.25

Огляд учнівських проєктів

Джерела (натисніть на слово «джерела», щоб перейти за переглянути)

Завдання для зацікавлених (натисніть, щоб переглянути)

 

 

 

 

 

 

8-А

8-А

 

29.04

30.04

11.30

14.10

Сучасні сервіси Інтернету

Джерела на гугл-диску (натисніть на слово «джерела», щоб переглянути)

Домашнє завдання (натисніть, щоб переглянути)

8-Б

8-Б

 

27.04

 

14.10

 

Сучасні сервіси Інтернету

Джерела на гугл-диску(натисніть на слово «джерела», щоб переглянути)

Домашнє завдання (натисніть, щоб переглянути)

8-В

8-В

 

28.04

 

14.10

 

Сучасні сервіси Інтернету

Джерела на гугл-диску(натисніть на слово «джерела», щоб переглянути)

Домашнє завдання (натисніть, щоб переглянути)

 

 

 

 

 

 

8-А

8-А

 

06.05

07.05

 

11.30

14.10

Інструменти пошуку в Інтернеті

Джерела на гугл-диску(натисніть на слово «джерела», щоб перейти за посиланням)

Домашнє завдання (натисніть, щоб переглянути)

8-Б

8-Б

 

04.05

08.05

 

14.10

08.30

Інструменти пошуку в Інтернеті

Джерела на гугл-диску(натисніть на слово «джерела», щоб перейти за посиланням)

Домашнє завдання (натисніть, щоб переглянути)

8-В

8-В

 

05.05

08.05

 

14.10

09.25

Інструменти пошуку в Інтернеті

Джерела на гугл-диску(натисніть на слово «джерела», щоб перейти за посиланням)

Домашнє завдання (натисніть, щоб переглянути)

 

 

 

 

 

 

8-А

8-А

 

13.05

14.05

11.30

14.10

Розв’язування компетентнісної задачі

Документ на гугл-диску(натисніть на слово «джерела», щоб перейти за посиланням)

Пройти опитування через Форму

8-Б

8-Б

 

15.05

08.30

Розв’язування компетентнісної задачі

Документ на гугл-диску(натисніть на слово «джерела», щоб перейти за посиланням)

Пройти опитування через  Форму

8-В

8-В

 

12.05

15.05

14.10

09.25

Розв’язування компетентнісної задачі

Документ на гугл-диску(натисніть на слово «джерела», щоб перейти за посиланням)

Пройти опитування через  Форму

 

 

 

 

 

 

8-А

8-А

20.05

21.05

11.30

14.10

Розв’язування компетентнісної задачі

Документ на гугл-диску (натисніть, щоб переглянути)

Домашнє завдання (натисніть, щоб переглянути)

8-Б

8-Б

18.05

22.05

14.10

09.25

Розв’язування компетентнісної задачі

Документ на гугл-диску (натисніть, щоб переглянути)

Домашнє завдання (натисніть, щоб переглянути)

8-В

8-В

19.05

22.05

14.10

09.25

Розв’язування компетентнісної задачі

Документ на гугл-диску (натисніть, щоб переглянути)

Домашнє завдання (натисніть, щоб переглянути)

 

 

 

 

 

 

8-А

8-А

27.05

11.30

Огляд учнівських проєктів

Джерела (натисніть на слово «джерела», щоб переглянути)

Завдання для зацікавлених (натисніть, щоб переглянути)

8-Б

8-Б

25.05

14.10

Огляд учнівських проєктів

Джерела (натисніть на слово «джерела», щоб переглянути)

Завдання для зацікавлених (натисніть, щоб переглянути)

8-В

8-В

26.05

14.10

Огляд учнівських проєктів

Джерела (натисніть на слово «джерела», щоб переглянути)

Завдання для зацікавлених (натисніть, щоб переглянути)

 

 

 

 

 

 

9-Б

 

29.04

30.04

12.25

08.30

Розв’язування компетентнісної задачі з теми «Презентації»

Джерела (натисніть на слово «джерела», щоб переглянути)

Виконати завдання (натисніть, щоб переглянути)

9-В

 

29.04

13.20

 

Розв’язування компетентнісної задачі з теми «Презентації»

Джерела (натисніть на слово «джерела», щоб переглянути)

Виконати завдання (натисніть, щоб переглянути)

9-Г

29.04

 

14.10

Розв’язування компетентнісної задачі з теми «Презентації»

Джерела (натисніть на слово «джерела», щоб переглянути)

Виконати завдання (натисніть, щоб переглянути)

 

 

 

 

 

 

9-Б

 

06.05

07.05

12.25

08.30

Розв’язування компетентнісної задачі з теми «Дистанційне навчання»

Джерела (натисніть на слово «джерела», щоб переглянути)

Виконати завдання (натисніть, щоб переглянути)

9-В

06.05

08.05

13.20

12.25

Розв’язування компетентнісної задачі з теми «Дистанційне навчання»

Джерела (натисніть на слово «джерела», щоб переглянути)

Виконати завдання (натисніть, щоб переглянути)

9-Г

06.05

08.05

14.10

15.00

Розв’язування компетентнісної задачі з теми «Дистанційне навчання»

Джерела (натисніть на слово «джерела», щоб переглянути)

Виконати завдання (натисніть, щоб переглянути)

 

 

 

 

 

 

9-Б

 

13.05

14.05

12.25

08.30

Розв’язування компетентнісної задачі

Джерела для опрацювання (натисніть, щоб переглянути)

Виконати завдання (натисніть, щоб переглянути)

9-В

13.05

15.05

13.20

12.25

Розв’язування компетентнісної задачі

Джерела для опрацювання (натисніть, щоб переглянути)

Виконати завдання (натисніть, щоб переглянути)

9-Г

13.05

15.05

14.10

15.00

Розв’язування компетентнісної задачі

Джерела для опрацювання (натисніть, щоб переглянути)

Виконати завдання (натисніть, щоб переглянути)

 

 

 

 

 

 

9-Б

 

20.05

21.05

27.05

12.25

08.30

12.25

Оформлення матеріалів

Джерела для опрацювання (натисніть, щоб переглянути)

Виконати завдання

(натисніть, щоб переглянути)

9-В

20.05

22.05

27.05

13.20

12.2512.25

Оформлення матеріалів

Джерела для опрацювання (натисніть, щоб переглянути)

Виконати завдання

(натисніть, щоб переглянути)

9-Г

20.0522.04

27.05

14.10

15.00

14.10

Оформлення матеріалів

Джерела для опрацювання (натисніть, щоб переглянути)

Виконати завдання

(натисніть, щоб переглянути)

 

 

 

 

 

 

10-А

27.04

15.00

Електронний документ. Електронний документообіг. Технічні та програмні засоби обробки документів та інформації

Переглянути презентацію

(натисніть, щоб переглянути)

Виконати завдання

(натисніть, щоб переглянути)

10-А

04.05

15.00

Електронний документ. Електронний документообіг.

Переглянути презентацію

(натисніть, щоб переглянути)

Виконати завдання

(натисніть, щоб переглянути)

10-А

08.05

13.20

Засоби створення, зберігання, обробки, копіювання і транспортування документів.

Джерела для опрацювання

(натисніть, щоб переглянути)

Виконати завдання

(натисніть, щоб переглянути)

10-А

15.05

13.20

Передавання електронних документів. Забезпечення конфіденційності електронних документів

Джерела для опрацювання

(натисніть, щоб переглянути)

Виконати завдання

(натисніть, щоб переглянути)

10-А

22.05

13.20

Маніпулювання електронними документами. Електронний офіс

Джерела для опрацювання

(натисніть, щоб переглянути)

 

Виконати завдання

(натисніть, щоб переглянути)

10-А

25.05

15.00

Маніпулювання електронними документами. Електронний офіс

Джерела для опрацювання

(натисніть, щоб переглянути)

 

Виконати завдання

(натисніть, щоб переглянути)

 

 

 

 

 

 

 

11-А

 

29.04

15.00

 

Безпека в комп’ютерних системах та мережах.

Основні захисні механізми, які реалізуються в рамках різних засобів і заходів захисту.

Джерела для опрацювання

(натисніть, щоб переглянути)

 

Виконати завдання

(натисніть, щоб переглянути)

11-Б

30.04

15.00

Безпека в комп’ютерних системах та мережах.

Основні захисні механізми, які реалізуються в рамках різних засобів і заходів захисту.

Джерела для опрацювання

(натисніть, щоб переглянути)

 

Виконати завдання

(натисніть, щоб переглянути)

 

 

 

 

 

 

11-А

06.05

15.00

Ідентифікація та аутентифікація користувачів.

Джерела для опрацювання

Виконати завдання

11-Б

07.05

15.00

Ідентифікація та аутентифікація користувачів.

Джерела для опрацювання

Виконати завдання

 

 

 

 

 

 

11-А

08.05

15.00

Віртуальні приватні мережі. (VPN)

Джерела для опрацювання

Виконати завдання

11-Б

14.05

15.00

Віртуальні приватні мережі. (VPN)

Джерела для опрацювання

Виконати завдання

11-А

13.05

15.00

Антивірусний захист

Джерела для опрацювання

Виконати завдання

11-Б

15.05

15.00

Антивірусний захист

Джерела для опрацювання

Виконати завдання

 

 

 

Огляд індивідуальних проєктів (за окремим графіком)

Джерела для опрацювання

Виконати завдання

 

 

 

 

Завдання з інформатики, учитель Кубишева З.Ф. До 24.04

Клас

Дата

Час

Тема уроку

Джерела для опрацювання інформації

Домашнє завдання

7-А

7-Б

7-В

08.04

08.04

08.04

08.30

09.25

10.25

Взаємодія двох об’єктів у Scratch

Як встановити Scratch

1. Перегляньте презентацію та встановіть на свій комп’ютер програму Scratch

2. Відкрийте документ із практичною роботою.

3. Виконайте практичну роботу.

4. Роботу збережіть на своєму комп’ютері з ім’ям Взаємодія_Прізвище і надішліть на пошту учителю zoyafk14@gmail.com

 

7-А

7-Б

7-В

15.04

15.04

15.04

08.30

09.25

10.25

Рух з перешкодами у Scratch

Переглянути

1. Відкрийте документ із практичною роботою

2. Виконайте практичну роботу.

3. Роботу збережіть на своєму комп’ютері з ім’ям Рух_Прізвище.

 

7-А

7-Б

7-В

22.04

22.04

22.04

08.30

09.25

10.25

Створення ігрового проєкту у Scratch

 

1. Відкрийте документ із практичною роботою

2. Виконайте практичну роботу.

3. Роботу збережіть на своєму комп’ютері з ім’ям Гра_Прізвище.

4. Чи сподобалось вам створювати гру у Скретч?

Надішліть відповідь на пошту учителю zoyafk14@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

8-А

8-А

 

08.04

09.04

11.30

14.10

Інформатика та інформаційні технології. Інформаційні системи.

Документ

1. Опрацювати документ.

2. Дати відповіді на питання для самоперевірки.

3. Виконати після параграфа вправу 1.

4. Надіслати  на пошту учителя  zoyafk14@gmail.com

 

8-Б

8-Б

 

06.04

10.04

14.10

08.30

Інформатика та інформаційні технології. Інформаційні системи.

Документ

1. Опрацювати документ.

2. Дати відповіді на питання для самоперевірки.

3. Виконати після параграфа вправу 1.

4. Надіслати  на пошту учителя  zoyafk14@gmail.com

 

8-В

8-В

 

07.04

10.04

14.10

09.25

Інформатика та інформаційні технології. Інформаційні системи.

Документ

1. Опрацювати документ.

2. Дати відповіді на питання для самоперевірки.

3. Виконати після параграфа вправу 1.

4. Надіслати  на пошту учителя  zoyafk14@gmail.com

 

8-А

 

15.04

 

11.30

Освітні інформаційні  технології

Документ_2

1. Опрацювати документ.

2. Дати відповіді на питання для самоперевірки.

3.Завантажити презентацію

4. На титульному слайді вписати своє прізвище і клас. Самостійно заповнити останні 6 слайдів.

5. Надіслати роботу для перевірки  на пошту учителя  zoyafk14@gmail.com

 

8-Б

 

13.04

 

14.10

Освітні інформаційні  технології

Документ_2

1. Опрацювати документ.

2. Дати відповіді на питання для самоперевірки.

3.Завантажити презентацію

4. На титульному слайді вписати своє прізвище і клас. Самостійно заповнити останні 6 слайдів.

5. Надіслати роботу для перевірки  на пошту учителя  zoyafk14@gmail.com

 

8-В

 

14.04

 

14.10

Освітні інформаційні  технології

Документ_2

1. Опрацювати документ.

2. Дати відповіді на питання для самоперевірки.

3.Завантажити презентацію

4. На титульному слайді вписати своє прізвище і клас. Самостійно заповнити останні 6 слайдів.

5. Надіслати роботу для перевірки  на пошту учителя  zoyafk14@gmail.com

 

8-А

8-А

 

16.04

22.04

11.30

14.10

Комп’ютерні мережі. Адресація в мережі.

Документ_3

1. Опрацювати документ.

2. Дати відповіді на питання для самоперевірки.

3. Виконати практичну роботу, записавши відповіді у зошит.

4. Сфотографувати відповіді.

5. Надішлати зображення учителю для перевірки на пошту  zoyafk14@gmail.com

 

8-Б

 

17.04

08.30

Комп’ютерні мережі. Адресація в мережі.

Документ_3

1. Опрацювати документ.

2. Дати відповіді на питання для самоперевірки.

3. Виконати практичну роботу, записавши відповіді у зошит.

4. Сфотографувати відповіді.

5. Надішлати зображення учителю для перевірки на пошту  zoyafk14@gmail.com

 

8-В

 

17.04

21.04

09.25

14.10

Комп’ютерні мережі. Адресація в мережі.

Документ_3

1. Опрацювати документ.

2. Дати відповіді на питання для самоперевірки.

3. Виконати практичну роботу, записавши відповіді у зошит.

4. Сфотографувати відповіді.

5. Надішлати зображення учителю для перевірки на пошту  zoyafk14@gmail.com

 

8-А

 

23.04

11.30

Структура Інтернету. Передавання даних в мережі Інтернет

Презентація

1. Опрацювати презентацію.

2. Виконайте завдання на останньому слайді презентації

3. Сфотографуйте відповідь і надішліть зображення на пошту вчителя zoyafk14@gmail.com.

 

8-Б

24.04

08.30

Структура Інтернету. Передавання даних в мережі Інтернет

Презентація

1. Опрацювати презентацію.

2. Виконайте завдання на останньому слайді презентації

3. Сфотографуйте відповідь і надішліть зображення на пошту вчителя  zoyafk14@gmail.com

 

8-В

24.04

09.25

Структура Інтернету. Передавання даних в мережі Інтернет

Презентація

1. Опрацювати презентацію.

2. Виконайте завдання на останньому слайді презентації

3. Сфотографуйте відповідь і надішліть зображення на пошту вчителя  zoyafk14@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

9-Б

 

08.04

12.25

Розв’язування компетентнісної задачі з теми «Комп’ютерні публікації»

Інтернет

1. Створити буклет на тему «Як уберегтись від коронавірусу». Якщо на комп’ютері немає програми MS Publisher, то можна використати гугл-документ, розділивши документ на три колонки. Тільки пам’ятайте, що в буклеті дві сторінки!

2. Зберегти з ім’ям  Буклет_Прізвище.

3. Надіслати учителю на пошту  zoyafk14@gmail.com

 

9-В

 

08.04

10.04

13.20

Розв’язування компетентнісної задачі з теми «Комп’ютерні публікації»

Інтернет

1. Створити буклет на тему «Як уберегтись від коронавірусу». Якщо на комп’ютері немає програми MS Publisher, то можна використати гугл-документ, розділивши документ на три колонки. Тільки пам’ятайте, що в буклеті дві сторінки!

2. Зберегти з ім’ям  Буклет_Прізвище.

3. Надіслати учителю на пошту  zoyafk14@gmail.com

 

9-Г

08.04

10.04

14.10

15.00

Розв’язування компетентнісної задачі з теми «Комп’ютерні публікації»

Інтернет

1. Створити буклет на тему «Як уберегтись від коронавірусу». Якщо на комп’ютері немає програми MS Publisher, то можна використати гугл-документ, розділивши документ на три колонки. Тільки пам’ятайте, що в буклеті дві сторінки!

2. Зберегти з ім’ям  Буклет_Прізвище.

3. Надіслати учителю на пошту  zoyafk14@gmail.com

 

9-Б

 

15.04

16.04

12.25

08.30

Розв’язування компетентнісної задачі з теми «Текстовий редактор»

 

Документ

1. Пройти опитування через форму

9-В

15.04

17.04

13.20

12.25

Розв’язування компетентнісної задачі з теми «Текстовий редактор»

 

Документ

1. Пройти опитування через форму

9-Г

15.04

17.04

14.10

15.00

Розв’язування компетентнісної задачі з теми «Текстовий редактор»

 

Документ

1. Пройти опитування через форму

9-Б

 

22.04

23.04

12.25

08.30

Розв’язування компетентнісної задачі з теми «Інформаційні технології»

Підручник §2-с.10-14

1. Опрацювати параграф підручника. Завантажити презентацію

2. Самостійно заповнити останні 6 слайдів.

3. Надіслати для перевірки  на пошту учителя  zoyafk14@gmail.com

 

9-В

22.04

24.04

13.20

12.25

Розв’язування компетентнісної задачі з теми «Інформаційні технології»

Підручник §2-с.10-14

1. Опрацювати параграф підручника. Завантажити презентацію

2. Самостійно заповнити останні 6 слайдів.

3. Надіслати для перевірки  на пошту учителя  zoyafk14@gmail.com

 

9-Г

22.04

24.04

14.10

15.00

Розв’язування компетентнісної задачі з теми «Інформаційні технології»

Підручник §2-с.10-14

1. Опрацювати параграф підручника. Завантажити презентацію

2. Самостійно заповнити останні 6 слайдів.

3. Надіслати для перевірки  на пошту учителя  zoyafk14@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

10-А

06.04

15.00

Реквізити документа

Презентація

1. Завантажити презентацію.

2. Ознайомитись із презентацією.

3. На останньому слайді виконати завдання.

4. Надіслати роботу на пошту

учителю  zoyafk14@gmail.com

 

10-А

10.04

13.20

Реквізити документа

Презентація

1. Завантажити презентацію.

2. Ознайомитись із презентацією.

3. На останньому слайді виконати завдання.

4. Надіслати роботу на пошту учителю  zoyafk14@gmail.com

 

10-А

17.04

13.20

Бланки документів

Документ №1

1. Відкрити документ №1

2. Виконати завдання

3. Надіслати роботу на пошту учителю

zoyafk14@gmail.com

 

10-А

24.04

13.20

Правила та вимоги оформлення письмової роботи

Документ№2

1. Відкрити документ№2

2. Виконати письмове завдання.

3. Пройти опитування через форму

 

 

 

 

 

 

 

11-А

11-А

08.04

10.04

15.00

14.10

Інформаційні відносини

Інтернет-ресурс

 https://studfile.net/preview/7093135/page:25/

(якщо посилання не відкривається – скопіюйте і вставте в адресний рядок браузера)

 

1. Оформити основні поняття теми у вигляді творчої схеми (карти знань). Програму підібрати самостійно (Paint, MS Word, MS PowerPoint, Google-малюнки та ін.).

2. Файл надіслати на пошту учителю.

zoyafk14@gmail.com

 

11-Б

09.04

15.00

Інформаційні відносини

Інтернет-ресурс

 https://studfile.net/preview/7093135/page:25/

(якщо посилання не відкривається – скопіюйте і вставте в адресний рядок браузера)

 

1. Оформити основні поняття теми у вигляді творчої схеми (карти знань). Програму підібрати самостійно (Paint, MS Word, MS PowerPoint, Google-малюнки та ін.).

2. Файл надіслати на пошту учителю.

zoyafk14@gmail.com

 

11-А

15.04

15.00

Інформаційна безпека
Переваги і недоліки різних заходів захисту

Презентація

1. Відкрийте презентацію,

ознайомтесь з нею.

2. Дайте письмові відповіді з презентації на питання в зошиті.

3. Сфотографуйте.

4. Надіслати для перевірки  на пошту учителя  zoyafk14@gmail.com

 

11-Б

16.04

15.00

Інформаційна безпека
Переваги і недоліки різних заходів захисту

Презентація

1. Відкрийте презентацію,

ознайомтесь з нею.

2. Дайте письмові відповіді з презентації на питання в зошиті.

3. Сфотографуйте.

4. Надіслати для перевірки  на пошту учителя  zoyafk14@gmail.com

 

11-А

22.04

24.04

15.00

14.10

Правові основи забезпечення безпеки ІТ

Документ

1. Ознайомитись із законами і нормативними актами щодо захисту інформації, наведеними в документі.

2. Результати занести у таблицю за посиланням (відкрити у Гугл-таблицях)

Додати коментар до своєї відповіді

 

11-Б

23.04

15.00

Правові основи забезпечення безпеки ІТ

Документ

1. Ознайомитись із законами і нормативними актами щодо захисту інформації, наведеними в документі.

2. Результати занести у таблицю за посиланням (відкрити у Гугл-таблицях)

Додати коментар до своєї відповіді

 

 

 

Завдання з 12.03 - 03.04 

Клас, предмет

Опис завдання

7-А,Б,В інформатика

Переглянути презентацію

Придумати і записати в зошит сценарій алгоритму взаємопов’язаної дії двох виконавців.

8-А,Б,В інформатика

п.6.1-повторити,

п.6.2-опрацювати, виписати найважливіше-с.186,192-193

9-Б,В,Г інформатика

§33-с.184-опрацювати,вивчити властивості та методи компонента Мемо, відповідати на питання для самоперевірки с.187

10-а інформатика

Створити документ Word з назвою «Оформлення. Прізвище», занести в нього відповіді на питання, добавити у верхньому колонтитулі свої клас, прізвище, ім’я та надіслати на пошту учителю zoyafk14@gmail.com

Питання:

1.Правила та вимоги оформлення письмової роботи

2.Створення бібліографічних списків у Word.

3.Створення  покажчиків у Word.

11-А,Б інформатика

Створити презентацію, підписати своїм прізвищем, ім’ям, вказати клас та надіслати на пошту учителю zoyafk14@gmail.com.

Питання для презентації:

1.Інформаційні відносини.

2.Технічні засоби добування інформації.

3.Програмні засоби добування інформації.

 

 

Категорія: Дистанційне навчання | Переглядів: 881 | Додав: GLM | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
avatar